Problem w czasie jazdy

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez palio » 2 mar 2013, o 16:58

Na vagu to możesz sprawdzić napięcie nastawnika. Nie sprawdzisz go czy jest czysty czy brudny.

Jak brudny (poszarpywanie) to się go czyści. W jakich przedziałach obrotowych to występuje i czy na każdym biegu?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez witek220 » 2 mar 2013, o 22:16

Nie wiem czy na kazdym bo na nizszych to nie jeździ sie na tak nisko. Ale zazwyczaj zauwazam to na 5, ale moze na 4 tez sie zdaza. Przedzial. Hmmm to jest gdzies tak 1000-1100. Jaki koszt takiego czyszczenia ? :)

najczesciej gdy hamuje silnikiem tak do 50 , troche mniej. To przy zwalnianiu gdy dochodzi do 1000-1100 obr to tak szarpie lekko. Po wcisnieciu sprzegla juz tego nie ma. Nie wiem jak w innych . Czy on juz wtedy sie dławi czy niepowinno tak byc. No i przy przyspieszaniu to wlasnie w rychu miejskim na 5 w granicach tych 50-60 . Lekkie dodawanie gazu i trzymanie na rownych niskich obrotach to poszarpuje.
Pasja zaczyna się tam, gdzie kończy się rozsądek.
Avatar użytkownika
witek220
Gaduła
 
Posty: 447
Dołączył(a): 2 gru 2011, o 16:10
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez palio » 2 mar 2013, o 22:22

Zrób tak:

-> jeżeli chcesz wyeliminować nastawnik to odłącz wtyczkę od impulsatora na skrzyni biegów (jak nie będzie szarpać to nastawnik do czyszczenia).

-> jeżeli chcesz wyeliminować wtrysk sterujący to jedyna najlepsza metoda to pukać we wtrysk kluczem , śrubokrętem , lub innym narzędziem przy 3000 obr (jak szarpnie to wtrysk do wymiany).
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez witek220 » 2 mar 2013, o 22:51

Mozna jeszcze odłączyc wtrysk i sie przyjechac. Jak nie bedzie tego to tez wtrysk , nie ?
Pasja zaczyna się tam, gdzie kończy się rozsądek.
Avatar użytkownika
witek220
Gaduła
 
Posty: 447
Dołączył(a): 2 gru 2011, o 16:10
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez palio » 2 mar 2013, o 22:56

Nie jestem pewien ale chyba tak.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez witek220 » 2 mar 2013, o 23:37

W kazdym z tych przypadków naprawa nie jest tania :)
Pasja zaczyna się tam, gdzie kończy się rozsądek.
Avatar użytkownika
witek220
Gaduła
 
Posty: 447
Dołączył(a): 2 gru 2011, o 16:10
Lokalizacja: Zabrze

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości