Problem z 1,9TDI POMOCY!!!

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Problem z 1,9TDI POMOCY!!!

Postprzez felow » 26 lip 2008, o 09:45

Witam!
Kupiłem ostanio Golfa 1,9 Tdi wersia GTD rok 1993. I mam z nim kilka problemów, mam nadzieje ze do rozwiązania. Problemy:
- Dzisiaj rano gdy hcialem go odpalic musialem dosc dlugo kręcic, co prawda odpalił na pierwszym razem ale po 3-4 sekundach nie od strzala jak to zawsze bylo. Jadąc nim po około 300 metrach poczułem w nim dziwne dragania tzn przy zmianie biegu na 4 efekt byl jakby za mala predkosc za duzy bieg, no to redukcja na bieg 3 i jade, po 200 metrach powtorka z rozrywki jeszcze większe drgania tak jakby z prawej strony samochodu i auto zaczelo dziwnie opadac na prawą strone ( myslalem ze zlapalem gumę ale to nie to) to byl by pierwszy problem
- gdy odpalam auto (nie za kazydm razem) zapala mi się kontrolka tzn mruga tak 2-3razy od cisnienia oleju,
- temperatura silnika podczas normalnej spokojnej jazdy trzyma się dobrze 90 stopni lecz gdy przycisne troche ponad 100 kilometrów to temperatura waha sie w granicach 95-100 stopni ale po chwili opada, niewiem czy tak powinno byc.
- ile maksymalnie pojedzie takie auto ja jade nim 155 i wiecej nie da rady (temperatura silnika wtedy ze 100 stopni i smierdzi z pod maski jakby sie cos paliło)
P.S byly robione w tym samochodzie amortyzatory moze te drgania przez to ale nieiwem, PROSZĘ O JAKĄS PORADE!!!
felow
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 26 lip 2008, o 09:33
Lokalizacja: polska

Problem z 1,9TDI POMOCY!!!

 

Postprzez mike102 » 26 lip 2008, o 17:38

Co do pierwszego problemu, to moze hamulce nie puszczaja? - tak mi sie wydaje.
Mi po odpaleniu raz mruga, wiec chyba u ciebie tez jest wszystko ok.
Jesli chodzi o temp. to chyba cos jest nie tak. Grzac powinien sie w korkach, a nie przy predkosci 100km/h...
Avatar użytkownika
mike102
Badacz tematu
 
Posty: 284
Dołączył(a): 17 gru 2007, o 16:40
Lokalizacja: WR

Postprzez darkker » 31 lip 2008, o 18:37

1.te szarpanie to tez może być nastawnik pompy wtryskowej.W przedziale obrotów 1400 1800 jest dziwne szarpanie .Przerabiałem już ten temat
2. kontrolka oleju też mi mruga czasem raz czasem 2 razy wiec chyba to normalny objaw
3. ja na max jechałem swoim koło 180 więcej nie dało razy z niego wydusić
ale diesel nie jest na ustalnie rekordów prędkości
darkker
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 20:04
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez łaksiak » 31 lip 2008, o 20:54

Jeśli chodzi o drgania i sciaganie auta na którąc stronę to musisz pojechać na ustawienie zbieżności kół (lub na cała geometrie jak wolisz) tym bardziej ze miałes wymieniane amory
Avatar użytkownika
łaksiak
Ekspert
 
Posty: 1243
Dołączył(a): 7 kwi 2008, o 09:19
Lokalizacja: Stettin [ZS]

Postprzez SotoM » 31 lip 2008, o 23:56

laksiak napisał(a):Jeśli chodzi o drgania i sciaganie auta na którąc stronę to musisz pojechać na ustawienie zbieżności kół (lub na cała geometrie jak wolisz) tym bardziej ze miałes wymieniane amory

po wymianie amorów nalezy zrobic geometrie ze wzgledu ze jest przestawiony kąt pochylenia koła.

[ Dodano: 2008-08-01, 00:39 ]
"darkker"napisałeś ze te szarpanie to tez może być nastawnik pompy wtryskowej.W przedziale obrotów 1400 1800 jest dziwne szarpanie .

ale nie w TDI. to jest zwygły wyżyłowany klekocik.tam nie ma nastawnika.- mozliwe ze to sprzęgło
co do smarowaniem tr sie nie martw. - to jest normalka
wiecej raczej nim nie polecisz
jak masz problem z odpalenim ze kreci ci te 3 lub 4s. to pierwsze co to bym sprawdził świece żarowe czy grzeją
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez darkker » 1 sie 2008, o 13:05

SotoM, pisze że ma 1,9 TDI więc ma nastawnik chyba że nie ma elektronicznej pompy wtryskowej( czy były TDI bez elektronicznej ???????????) nooo może być że w 93 r nie było takich pomp jeszcze
Zresztą aż takim fachmenem nie jestem ..... to były tylko moje sugestie ;-)
darkker
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 20:04
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez SotoM » 1 sie 2008, o 13:58

darkker napisał(a):SotoM, pisze że ma 1,9 TDI więc ma nastawnik chyba że nie ma elektronicznej pompy wtryskowej( czy były TDI bez elektronicznej ???????????) nooo może być że w 93 r nie było takich pomp jeszcze
Zresztą aż takim fachmenem nie jestem ..... to były tylko moje sugestie ;-)

pomyłek - bo kolega napisał Tdi GTD i to mnie zmyliło...sory za cherezję.... to faktycznie albo sprzegło albo nastawnik do czyszczenia...ale jest nowy myk zapobiegajacy temu. ale to byście musieli sie z tym zgłosić do Leoparda,on wykminił jedną rzecz, która działa na to i to bardzo dobrze.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 31 gości

cron