PROBLEM Z DIESLEM SŁABNIE I PRZYSPIESZA

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez kamilkol20 » 29 gru 2012, o 20:35

Pompa wtryskowa siedzi na 95% :!:
Avatar użytkownika
kamilkol20
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 25 gru 2010, o 14:32
Lokalizacja: Zamość (LZA .....)

 

Postprzez palio » 29 gru 2012, o 20:36

Tu masz temat jak to zrobić -> http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=1741

Miłej lektury ;-)

[ Dodano: 2012-12-29, 19:37 ]
To też może być wina nastawnika.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez golfIIItd » 29 gru 2012, o 20:40

pompa wtryskowa jest raczej dobra bo w mrozy nie mam rzadnego problemu zeby go odpalic czy cos nawet dymka mi nie pusci z tylu.

a jezeli by szarpal na 4 i 5 biegu to cos innego niz nastawnik??
Matt
golfIIItd
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 22 lut 2011, o 10:27
Lokalizacja: znajomy

Postprzez palio » 29 gru 2012, o 20:43

A na wolnych obrotach równo chodzi? Nic nie szarpie?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez golfIIItd » 29 gru 2012, o 20:55

idealne ma obroty nic nie szarpie wlasnie
Matt
golfIIItd
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 22 lut 2011, o 10:27
Lokalizacja: znajomy

Postprzez palio » 29 gru 2012, o 20:58

Szarpanie może występować na każdym biegu niezależnie od obciążenia. Wtedy winny jest nastawnik pompy. Trzeba podjechać do pompiarza w celu diagnozy pompy.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez golfIIItd » 29 gru 2012, o 21:08

Aha czyli obroty bedzie mial w normie. ale gdy sie juz ruszy to wtedy zaczyna się delikatne szarpanie tak jak u mnie i wtedy jest winny nastawnik??
Matt
golfIIItd
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 22 lut 2011, o 10:27
Lokalizacja: znajomy

Postprzez palio » 29 gru 2012, o 21:09

Tak dokładnie tak może być.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez golfIIItd » 29 gru 2012, o 21:12

Dziekuje z gory po nowym pojade do jakiegos dobrego mechanika co zna sie na sprawie i zobaczymy
jak cos dam znac.
Pozdrawiam i ZYCZE SZCZESLIWEGO NOWEGO ROKU.
Matt
golfIIItd
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 22 lut 2011, o 10:27
Lokalizacja: znajomy

Postprzez palio » 29 gru 2012, o 21:13

Dziękuję. Wzajemnie. Czekam na relację.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez slawek5t » 29 gru 2012, o 23:27

Warto zrobić diagnostyke komputerem. Wtedy na 100 % będziesz wiedział czy można wykluczyć turbinę.
Należy również pamiętać o filtrze powietrza oraz paliwa który jest bardzo ważny w silniku turbo doładowanym diesla.

Nastawnik można sprawdzić poprzez odłączenie wtyczki ze skrzyni biegów.
Ale zdarza sie że pompa jest tak zabrudzona że nawet odpięcie wtyczki nic nie zmienia.

Główne objawy brudnego nastawnika = szarpanie na 4, 5 biegu przy około 1600-2200 obrotów.
Główne objawy złego działania turbiny = brak ciągu przy 120kmh na piątym biegu lub ogólna niska moc silnika, czasem również kopcenie z rury wydechowej.

Ale tak jak mówiłem , dobrze jest podpiąć komputer i odczytać błędy które zapisał sterownik silnika.

Pozdrawiam.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez golfIIItd » 30 gru 2012, o 16:06

No właśnie odłąnczyłem tą kostkę od skrzyni 3 pinową podajże i nic to nie zmieniło.
Po Nowym Roku pojade do znajomego mechanika i niech mi podłączy pod kompa wtedy mam nadzieje ze sie wszystko wyjasni.

Także odezwę sie i zdam relacje co pokazał vag. Pozdrawiam

[ Dodano: 2012-12-30, 15:10 ]
A co do tego co napisałeś to moc ma i nie kopci. Tylko wlasnie to ze tak poszarpuje delikatnie na kazdym biegu. delikatnie traci moc i zaraz ciagnie dalej i tak caly czas...
Matt
golfIIItd
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 22 lut 2011, o 10:27
Lokalizacja: znajomy

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 99 gości

cron