Problem z dieslem

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Problem z dieslem

Postprzez wjts123 » 24 paź 2014, o 12:18

Witam wszystkich .
Mam problem z Golfem 3 1.9tdi afn. Auto chodziło najlepiej jak mogło ale do czasu.
Pewnego dnia chcąc go odpalić nie było to możliwe, początkowo przy próbie odpalenia
''łapał'' na kilka sekund i gasł. Więc postanowiłem poszerzyć moje horyzonty w mechanice
zacząłem szukać w internecie jakiś wskazówek. Kupiłem kabel vag i po podłączeniu
okazało się że jest problem z immobilizerem. Wymontowałem sterownik komputera i dałem mechanikowi że by go usunął. Przy odbiorze mówił że powinno być, po podłączeniu
komputera dalej łapał na kilka sekund. Po kolejnych próbach padł akumulator i podłączyłem
go do ładowania.Teraz gdy jest naładowany przy kolejnych próbach odpalenia auta, silnik nie kręci wogóle i słychać charakterystyczne prztykanie w bezpiecznikach. Sprawę komplikuje fakt
że jestem za granicą a mechanicy jakby to powiedzieć zbywają mnie gdyż auta nie opłaca się remontować. Byłbym wdzięczny za jakąś pomoc.
wjts123
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 24 paź 2014, o 11:52
Lokalizacja: podkarpacie

Problem z dieslem

 

Postprzez trojeczkaGT » 24 paź 2014, o 12:37

u mnie winny jest wyrobiony kluczyk od stacyjki i drzwi i na podlaczonym aku odpinam wtyczke od immo-alarmu ori i jest spokoj na dluzszy czas, polecam odnalesc modul i zobaczyc moze ktores kabelki sie oderwaly lub bedzie widac ze cos popalone, jak nie odnajdziesz modulu immo to chyba bedzie ciezko,

powinien byc za wlacznikiem swiatel przykrecony, ja u siebie dalem go za bezpieczniki by bylo latwiej odlaczyc wtyczke czasem.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez wjts123 » 24 paź 2014, o 12:44

Z immo jest też taki ''problem'' że odchodzą od niego trzy kable z czego dwa są podłączone do jednego i na łączeniu niema izolacji. Czy może być tak że przy odkręcaniu modułu od immo ta część bez izolacji wypadła i niema masy. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2cc ... 14278.html. Dodam że mechanik mówił że niema potrzeby zakładać pierścienia od immo na stacyjkę.

[ Dodano: 2014-10-29, 16:08 ]
Cześć ponownie próbowałem odłączyć kabel od immo i nic. Ale zlokalizowalem brzeczenie w skrzynce z bezpiecznikami i najbardziej
"brzeczy" bezpiecznik z napisem 109. Delikatnie rozebralem i nie wyglada na przepalony. Doradziłby ktoś jak w warunkach "polowych"
gdyż jestem za granicą rozwiązać problem.
wjts123
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 24 paź 2014, o 11:52
Lokalizacja: podkarpacie

Postprzez Moro.87 » 1 lis 2014, o 23:57

Przekaźnik 109 jest od sterowania pompy wtryskowej spróbuj poprawić wszystkie luty w tym przekaźniku jeśli nadal będzie brzęczeć to masz problem z nastawnikiem pompy wtryskowej sprawdź czy po poluzowaniu przewodów na wtryskach chlapie ropa jeśli nie to problem z pompą lub elektryką często przeciera się wiązka prowadząca do środka auta ale to sprawdź jeśli nic już nie znajdziesz kiepski dostęp posłuchaj czy to nie brzęczy przy pompie wtryskowej powiem szczerze że trochę jest do szukania powodzenia :-)
Moro.87
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 4 paź 2014, o 20:01
Lokalizacja: Wpr


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości

cron