problem z glowica

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

problem z glowica

Postprzez Mundur » 7 paź 2008, o 16:12

Jakis czas temu odziedziczyłem golfa III z 92r, po jakims czasie mialem dość porządny wyciek z chłodnicy, mechanik załozył nową, powiedzial ze poprostu byla stara i wszystko jest tip top. Teraz mam porzadny wyciek z nagrzewnicy bo caly czas w ukladzie chlodzenia robi mi cisnienie, ponadto woda dostaje mi sie do oleju wiec to zapewne peknieta głowica.


Ile mnie bedzie kosztowac naprawa głowicy i czy oprocz tego bedzie trzeba na cos wydac pieniadze bo slyszalem ze z zaworami tez trzeba cos kombinowac?
Mundur
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 7 paź 2008, o 15:51
Lokalizacja: Rabka Zdrój

problem z glowica

 

glowica

Postprzez Sebastian_golf » 7 paź 2008, o 16:26

Kolego jezeli glowica ci pekla to odradzam ci jej robienie, natomiast jezeli poprostu poszla uszczelka (to jest prawdopodobne bardziej) to musisz splanowac glowice, zawory mozesz obrobic ale nie musisz. Mozesz to sprawdzic w nastepujacy sposób:

Kladziesz glowice na rownej powierzchni i od strony dzwigienek zalewasz ja benzyna. Jezeli ze spodu kapie benzyna, tzn z tych gniazd zaworowych (grzybkow) to znaczy ze te zawory masz do roboty.

Sam koszt nie powinien byc duzy. Ja mieszkam w Warszawie a tutaj ceny sa wygorowane. Jak mi pasek w mitsubishi strzelil i pogiol zawory to 250 zl chcieli i 30 zl za kazdy zawor (chyba).
Mam nadzieje ze pomoze ci to cos.
Pozdro
Sebastian_golf
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 19 cze 2008, o 14:38
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Mundur » 7 paź 2008, o 16:52

Jesli to uszczelka to w sumie nie duży koszt, ale jesli okaze sie ze to peknieta głowica to wiymiana czy regeneracja?
Mundur
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 7 paź 2008, o 15:51
Lokalizacja: Rabka Zdrój

jezeli peknieta

Postprzez Sebastian_golf » 7 paź 2008, o 20:02

to znaczy ze albo wypracowala sie, albo ktos ja przegrzal, zalezy od pekniecia i gdzie ono jest. Glowica ma rozne kanaly olejowe, wody i w zaleznosci w ktorym i gdzie jest ulokowane pekniecie. Ja bym raczej szukal drugiej i ja obrobil.Przyczym sprawdzil czy juz kiedys nie byla szlifowana. Reasumujac, jestem za wymiana niz ryzykownym spawaniem. Chyba ze pekniecie jest "bezpieczne".

Pozdro
Sebastian_golf
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 19 cze 2008, o 14:38
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Mundur » 7 paź 2008, o 22:02

I tak wlasnie chyba zrobie, dzieki za pomoc


pozdro
Mundur
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 7 paź 2008, o 15:51
Lokalizacja: Rabka Zdrój


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 47 gości