problem z moca w 1,9 tdi 90KM

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

problem z moca w 1,9 tdi 90KM

Postprzez elwiser » 2 maja 2009, o 22:17

Mam taki problem ze dzis moje ukochane autko przestalo jezdzic jak nalezy. Autko jedzie normalnie na kazdym biegu do ok 1700 rpm i gdy turbina sie zalancza to przestaje jechac i totalnie traci moc. Wiadomo ze taki silnik ropoczyna przyspieszanie wlasnie od ok 1700 rpm w zwiazku z tym nie ma jazdy. Sprobowalem mu depnac na luzie i powoli rozpedza sie do jakichs 3000 i nagle sie odmula, potem daje go na wolne obroty i jak mu dam w piec to normalnie juz dziala (tez na luzie). Gdy ruszam problem powraca. CO TO MOZE BYC :?: :?: :?:
I teraz hit (albo i nie) : problemy zaczely sie po zmianie opon i felg (195.50.16 borbet A). Czy to moze miec jakis zwiazek?? Dodam ze felgi zakupilem z szerokoscia otworu na piaste 56,5 i przypilowalem do 57mm ale watpie zeby to byla przyczyna. Jakkolwiek faktem jest ze to sie zaczelo dziac zaraz po zmianie kolek.
BARDZO PROSZE O POMOC!! :->
Avatar użytkownika
elwiser
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 15 mar 2009, o 23:02
Lokalizacja: Kraków

problem z moca w 1,9 tdi 90KM

 

Postprzez leopard » 3 maja 2009, o 00:22

zapnij VAG'a ... przyczyn może być kilka
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez SotoM » 3 maja 2009, o 00:23

jak podepniesz auto pod komputer to moze być twój problem rozwiazany... a średnica piast to 57,1...
chyba ze przez koła auto inaczej sie rozpedza bo nie zachowałeś poprawnego obwodu koła...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez elwiser » 3 maja 2009, o 07:30

co to znaczy nie zachowac prawidlowego obwodu kola??
Avatar użytkownika
elwiser
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 15 mar 2009, o 23:02
Lokalizacja: Kraków

Postprzez SotoM » 4 maja 2009, o 23:00

to znaczy ze mozesz mieć teraz wiekszy obwód całego koło niz powinien być. czyli jak są wieksze koła to oszukuje licznik i auto sie inaczej rozpedza na takich kołach... seryjnie do wersji GTI pakowane były koła 195/50 R15 a ty masz 16tki... czyli profil juz powinien byc na np: 195/45 R16
ale najlepiej podjeź na diagnostykę - na kompa.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości