Problem z obrotami

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Problem z obrotami

Postprzez Marti05 » 29 lip 2008, o 18:11

Witam, mam wielki problem mój golf 1,9 TDi po zamontowaniu alarmu (czyli z odcięciem zapłonu, ster. zamka) po uruchomieniu dostał wysokie obroty z ok. 0,9 do 1,2 nie wiem co mam robić, czy czujnik temperatury ma coś z tym wspólnego??(może jest zły czy co?) po przekręceniu kluczyka lampka świeć wogóle się nie gasi dopiero po uruchomieniu silnika. I jeszcze jeden problem po podłączeniu do kompa samochód nie łączy się z nim.
Ostatnio edytowano 3 sie 2008, o 02:58 przez Marti05, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Marti05
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 27 lip 2008, o 18:44
Lokalizacja: Bytów

Problem z obrotami

 

Postprzez leopard » 29 lip 2008, o 19:41

wspólnego ma zle zamontowany alarm :wstyd:


czy auto po zapaleniu reaguje na gaz ??
podpinałeś VAG'a ??
na pewno błędy się posypały - jakie
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Marti05 » 29 lip 2008, o 20:04

Na gaz z początku nie reaguje dopiero przy końcu naciśnięciu pedału gazu

był podpięty do VAG'a, ale nie chciał się połączyć gdyż wogóle go nie wykrył, więc żadne błędy się nie posypały,

elektryk mówił że chyba czujnik temp jest zły, ale lampka świec żarowych gasi się dopiero po uruchomieniu silnika, a powinna się po chwili zgasić gdy się kluczyk przekręci
Avatar użytkownika
Marti05
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 27 lip 2008, o 18:44
Lokalizacja: Bytów

Postprzez leopard » 29 lip 2008, o 23:51

elektryk nie popisał się ... dowiedz się jaki układ elektryczny odciął alarmem - w tej chwili jest to najważniesza sprawa ...
na gaz reaguje w końcowej fazie bo potencjometr nie działa - końcowa faza to kick down - ECU widzi tylko 100% wychylenie pedału - nie jestem optymistą - podaj rok i symbol silnika - zobaczymy po schemacie który pin odpowiada za diagnozę VAG - można się wpiąc bezpośrednio do ECU VAG'iem - jeśli ECU zagada - będzie to wielki krok do przodu - powie co go boli :-)

poza tym - odłacz alarm i napisz czy auto działa prawidłowo czy nadal masz problem
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Marti05 » 30 lip 2008, o 10:37

mój silnik to 1,9 TDi z roku 1994 symbol 1Z, obwód pod który się wpiął to tylko pod stacyjkę, po odłączeniu alarmu bez zmian, problem iż nie chce on się połączyć z VAG jest taki ze mogą być odcięte kable,

Ale po zmostkowaniu jednego kabla z wtyczki czujnika z masą wszystko wraca do normy chodzi jak przedtem nawet temperatura na wskaźniku dochodzi 80 stopni ( z tym że teraz założyłem czujnik z zielonym paskiem, a chyba niby ma być niebieski) elektryk ciągle mówi ze to ten czujnik i że ma być oryginalny
Avatar użytkownika
Marti05
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 27 lip 2008, o 18:44
Lokalizacja: Bytów

Postprzez leopard » 30 lip 2008, o 15:49

czujnik temp. wody - 025906041 - 2 styki niebieski - zrób porządek z gratami pod maską - i dopiero zabierz się za elektrykę ...

BTW - pogadaj z elektrykiem niech odetnie ci ECU - stacyjka to słaby pomysł ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Marti05 » 30 lip 2008, o 17:24

leopard napisał(a):czujnik temp. wody - 025906041 - 2 styki niebieski


no dzięki za nr czujnika ale jakie 2 styki?? u mnie są 4 u mnie ten gościu tam złączył 2 i chodzi jak przedtem (czyli normalnie)

leopard napisał(a):BTW - pogadaj z elektrykiem niech odetnie ci ECU - stacyjka to słaby pomysł ...

co to za symbole nowy jestem i wszystkiego za bardzo nie kumam, ECU to chyba moduł sterujący silnik, a co to miałoby pomóc??

A poza tym co zrobić żeby się połączyć z kompem? da się to jakoś naprawić?
w piątek będę wiedział więcej, mój stały mechanik tam posprawdza co i jak, bo temu elektrykowi jakoś nie ufam, założę jeszcze tylko ten niebieski czujnik i się zobaczy.(tylko to jakiś zamiennik)
Avatar użytkownika
Marti05
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 27 lip 2008, o 18:44
Lokalizacja: Bytów

Postprzez leopard » 31 lip 2008, o 00:42

4ry styki - czarny/zolty 357919501A

pin 61 w ECU (sterowniku silnika) - kabel szaro biały - linia K - odpowiedzialna za komunikację
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 30 gości

cron