problem z Odpalaniem 1z

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

problem z Odpalaniem 1z

Postprzez lisu891 » 3 lip 2011, o 22:39

witajcie . pewnego dnia mój golfik przestał normalnie palić .
a mianowicie przy probie uruchamiania go jest tak jakby przy zakreceniu zapalał i odrazu gasł . przy przytrzymaniu rozrusznikiem sekundy dłuzej i dodaniu gazu uruchamia się i jest ok z tym ze dawka paliwa spadła do 8.5 mg/skok . przy zwiekszeniu dawki do 3.2 mg/s poprawiło się o tyle ze przy probie uruchomienia silnika silnik zaskuje przygasa i lapie normalne obroty . jednak po jakis 2 godzinach jazdy powrócił do poprzedniego cyklu . kolega poprzekladał mi troche gratów ze swojej starej pompy tj jak wałek . pierścień dozujący , spręzynki i wszystko co dało się przełozyć bez wyciągania pompy . i znówu pali tak ze przygasa i lapie obroty . narazie jest na dawce 2.1 nie wiem jak się zachowuje przy 3.2 mg/s gdzie szukać problemu ? pomocy !!!
lisu891
Badacz tematu
 
Posty: 197
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 18:00
Lokalizacja: Skarżysko kamienna

problem z Odpalaniem 1z

 

Postprzez Snejk18 » 3 lip 2011, o 23:00

A byłeś pewien, że to była pompa zanim zacząłeś w niej grzebać ??
lisu891 napisał(a):przy probie uruchamiania go jest tak jakby przy zakreceniu zapalał i odrazu gasł

To mi wygląda na odcięcie paliwa przez immobilizer.
Spróbuj użyć drugiego kluczyka.
Masz jakiś alarm?? Może on powoduje jakieś krzaki.

[ Dodano: 2011-07-03, 23:09 ]
Kiedyś coś grzebałem przy samochodzie i pod tunelem środkowym znalazłem jakiś zaizolowany przewód nie podłączony do niczego.
Obciąłem go jak najdalej mogłem i zapomniałem o sprawie. Po jakiejś godzinie wszystko miałem już złożone i chciałem przestawić samochód.
Przy próbie odpalenia, stało się coś takiego jak u Ciebie, załapał na pół sekundy i do razu zgasł. Po kilku nieudanych próbach zacząłem szukać przyczyny i sprawdziłem zaizolowany koniec tego odciętego przewodu. Pod taśmą były 2 połączone (skręcone) ze sobą żyły. Znalazłem końcówkę tego przewodu gdzieś głęboko, zwarłem obie żyły, zaizolowałem i chodzi bez problemu do dziś.
Avatar użytkownika
Snejk18
Fanatyk
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 22:19
Lokalizacja: Nasielsk

Postprzez lisu891 » 3 lip 2011, o 23:10

.na imobilaizerze nie ma zadnych błedów sprawdzane na vagu . a gdy dodam gazu jakos startuje silnik ;/

[ Dodano: 2011-07-03, 23:18 ]
no i u mnie VAG pokazał ze wartości dawki paliwa się zmieniły . bo też pierwszę co sprawdzalismy to immobilizer . a tak jak mówie jak przytrzymałęm sekundę dluzej i dodałem gazu to odpalił.
lisu891
Badacz tematu
 
Posty: 197
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 18:00
Lokalizacja: Skarżysko kamienna

Postprzez Suchy87 » 8 lip 2011, o 08:16

Witam :)
też to kiedyś przerabiałem, cała pompa sprawdzona, immobilizer i alarm wyrzucony a tu nic, bez gazu nie odpali :/ aż w końcu pomyślałem o kostce stacyjki :D i kłopoty z odpalaniem u mnie się skończyły. Spróbuj u siebie go na krótko odpalić i będziesz wszystko wiedział. pozdrawiam
Avatar użytkownika
Suchy87
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 27 lut 2008, o 01:03
Lokalizacja: Bielsko-B.


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości