problem z odpalaniem inny niż wszystkie

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

problem z odpalaniem inny niż wszystkie

Postprzez parol » 9 paź 2008, o 23:03

Napisze w skrócie: czasami jak wsiadam z rana do autka przekrecam kluczyk i patrze ze kontrolka od aku świeci sie słabiej od reszty (np. recznego) przekrecam na rozruch i tu zaskoczenie jest taki załam 1 sekundowy lub 2 nic się niedzieje nawet rozrusznik niezakreci ale to tylko czasami tak jest aku mam roczny na gwarancji 72 A, co to może być za przyczyna coś mi rozładowuje aku czy może rozrusznik jest walnięty czasami jeszcze jak przekreci to słychac takie zgrzytniecie niby to jakies tuleje w rozruszniku, ale co z tym odpalaniem,a może świece, czekam na sugestie, pozdro i dzieki z góry
MK3 1,9 TDI 90 KM
Avatar użytkownika
parol
Czytacz
 
Posty: 60
Dołączył(a): 24 wrz 2007, o 23:06
Lokalizacja: Malbork

problem z odpalaniem inny niż wszystkie

 

Postprzez SotoM » 9 paź 2008, o 23:21

mam identyczny czasem problem.to wina rozrusznika. nalezało by go wyjąć i wyczyścić. rozrusznik ma bardzo duży wpływ na odpalanie a zwłasza w dizlu.
a co do zgrzytania to chodzi ci o dzwiek jakby zeby sie nie mogły zazebić?? jest takie jakby zgrzytanie??
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez parol » 9 paź 2008, o 23:32

tak jak mówisz i to dochodzi z rozrusznika
MK3 1,9 TDI 90 KM
Avatar użytkownika
parol
Czytacz
 
Posty: 60
Dołączył(a): 24 wrz 2007, o 23:06
Lokalizacja: Malbork

Postprzez SotoM » 11 paź 2008, o 00:50

noo t5o rozrusznik na stół.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez haqur » 11 paź 2008, o 12:06

trzeba zajrzeć do szczotek, komutator czy nieporysowny i ewentualnie wymienić bendix!
haqur
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 25 lip 2008, o 19:32
Lokalizacja: Zgierz

Postprzez marivsz » 21 paź 2008, o 15:57

sprawdz najpierw połączenie silnika z nadwoziem(masę) albo połącz bezpośrednio masedo solnika od akumulatora. ja tak miałem i spaliłem rozrusdznik, dopiero potem wyszło co było pzryczyną
każda podpowiedz może być trafna
marivsz
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 19 wrz 2008, o 15:12
Lokalizacja: czyzów szl.

Postprzez leszeek » 26 paź 2008, o 19:59

ja mam inny problem mój golf pali cięzko tylko z rana potem już bez problemu niewiem co może być przyczyną tego macie jakieś pomysły
:?:
ja i mój golf to jedność
leszeek
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 26 paź 2008, o 10:01
Lokalizacja: Łomża

Postprzez haasiu@o2.pl » 31 paź 2008, o 18:29

sprawdź świece i kable, albo może masz wodę w filtrze paliwa ?wiec wtedy trzeba go wymienić na nowy
Avatar użytkownika
haasiu@o2.pl
Czytacz
 
Posty: 102
Dołączył(a): 30 wrz 2008, o 21:47
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez parol » 6 lis 2008, o 13:47

rozrusznik naprawiony i zero kłopotów, lepsze odpalanie, (szczotki były zjechane, bendix wymieniony)
MK3 1,9 TDI 90 KM
Avatar użytkownika
parol
Czytacz
 
Posty: 60
Dołączył(a): 24 wrz 2007, o 23:06
Lokalizacja: Malbork

Postprzez golfiak » 8 lis 2008, o 00:11

U mnie wystepuje jeszcze inne zjawisko:
Jak rano odpalam ( w nocy ok. -2 ) to trzeba trochę pokręcić i juz jak odpali co jakieś 10 sek. słychać takie cyknięcia na desce (aż do zagrzania ok.10 min.). Po takim jednym tyknięciu następuje zmiana pr. obrotów silnika... Jak myślicie co to może być ?
TDI 1Z 90 KM
Avatar użytkownika
golfiak
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 12 lut 2008, o 23:11
Lokalizacja: Poznań

Postprzez SotoM » 8 lis 2008, o 00:34

wykręć świece żarowe,podłącz je bez posrednio pod prostownik i zobacz czy żarniki sie będą żażyć...jak nie to świeczki do kosza...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez golfiak » 8 lis 2008, o 16:04

A łatwo je się wykręca ? Jakim kluczem ? Nie trzeba specjalnych zabiegów z odłączaniem jakichś przewodów ?
TDI 1Z 90 KM
Avatar użytkownika
golfiak
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 12 lut 2008, o 23:11
Lokalizacja: Poznań


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 64 gości