problem z odpalaniem jak zimny silnik 1,9 tdi

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

problem z odpalaniem jak zimny silnik 1,9 tdi

Postprzez bartuuuussss » 23 mar 2013, o 15:31

witam, mój golfik ma problem z odpalaniem gdy jest zimny. przypuszczałem że mogą być to świece lecz wszystkie są dobre, napięcie dochodzi. Może wie ktoś z was jakie tam powinny być świece, według mnie są one nie odpowiednie to tego silnika, gdyż wykręciłem je po raz kolejny i podłączyłem je pod tą wiązkę dałem do nich minus, lecz napięcie jakie dostają jest za krótkie i nie nadąża nagrzewać świec. Byłbym wdzięczny za poradę i informacje jakie tam są świece?
bartuuuussss
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 15 mar 2013, o 18:59
Lokalizacja: Katowice

problem z odpalaniem jak zimny silnik 1,9 tdi

 

Postprzez K@mil » 23 mar 2013, o 15:37

Podaj wiecej informacji co do silnika

1.9 TDI ale potrzebne jest oznaczenie silnika np 1Z/AHU/AFN itp itp
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez palio » 23 mar 2013, o 15:39

A świece sprawdzałeś na ciepłym silniku?
Spróbuj odłączyć czujnik temperatury płynu chłodzącego i próbuj odpalić. Po odłączeniu tego czujnika świece będą grzać cały czas. Jak nie będzie poprawy to sprawdź przekaźnik 103. Bezpieczniki sprawdzone?

Jakie są tam świece to nikt nie wie. Musisz jedną wykręcić i zobaczyć co jest napisane.


Nie cofa się paliwo? Kąt wtrysku dobry?
Ostatnio edytowano 23 mar 2013, o 16:02 przez palio, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez bartuuuussss » 23 mar 2013, o 15:53

gdzie znajduje się ten czujnik?
bartuuuussss
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 15 mar 2013, o 18:59
Lokalizacja: Katowice

Postprzez palio » 23 mar 2013, o 16:02

Foto zapożyczone od kolegi lukaszwidz3


Obrazek
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 23 mar 2013, o 16:06

czujnik jest na króćcu wodnym wychodzacym z głowicy pod wtryskami i z boku jest kostka 4 pinowa
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez bartuuuussss » 23 mar 2013, o 19:22

odłączyłem, niby dłużej grzeje ale nic lepiej nie odpala wręcz przeciwnie.
bartuuuussss
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 15 mar 2013, o 18:59
Lokalizacja: Katowice

Postprzez krzyś » 23 mar 2013, o 19:31

jak mnie pamięć nie myli to kolega wyciągał wtryski?
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez palio » 23 mar 2013, o 19:37

A kąt wtrysku sprawdzony? Ile wynosi?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez bartuuuussss » 23 mar 2013, o 21:36

wyciągał wtryski. jak ten kąt zmierzyć i gdzie najlepiej?
bartuuuussss
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 15 mar 2013, o 18:59
Lokalizacja: Katowice

Postprzez krzyś » 23 mar 2013, o 21:49

podepnij sie pod vaga i w bloku 000 basic settings pozycja druga to kat wtrysku powinien wynisic 49-51 i silnik musi byc zagrzany do 90 stopni
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez palio » 23 mar 2013, o 22:06

To jak wyjmował to zapewne korekcje się rozjechały.

krzyś, tak by było idealnie ale jak będzie 55 to też nic się nie stanie ;-) .

Tak jak kolega wyżej napisał BS (nastawy podstawowe) grupa 000 poz. nr 2 - będzie mrugać kontrolka świec żarowych.

Dawka grupa 001 statyczny.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości