Problem z odpalaniem na zimnie 1.9D

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Problem z odpalaniem na zimnie 1.9D

Postprzez mtsmarek » 23 sty 2010, o 10:17

Otóż mam problem z odpalaniem przy -15 w obecnej chwili po 2 razach jak zakrece to pada mi akumulator mimo tego że ładowałem go przed włożeniem w poprzednim miesiącu wymieniłem świece i rozrusznik (akumulator 2 letni) pożyczyłem też od kumpla akumulator tylko że z pojemnościo 62 ah na 480a i to samo kreic 2 razy ale niechce sie przełamać

[ Dodano: 2010-01-23, 09:54 ]
filtr paliwa też wymieniany z miesiąc temu
mtsmarek
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 18 cze 2008, o 09:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Problem z odpalaniem na zimnie 1.9D

 

Postprzez respekt » 23 sty 2010, o 11:01

Zobacz rozrusznik, bo skoro kręcisz normalnie a nie może się przełamać to prawdopodobnie pada. Zerknij na niego ;)
Avatar użytkownika
respekt
Members
 
Posty: 374
Dołączył(a): 7 wrz 2009, o 13:30
Lokalizacja: Wrocław/Trzebnica
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez mtsmarek » 23 sty 2010, o 12:45

Rozrusznik raczej dobrze kreci a pozatym był robiony z miesiac temu
mtsmarek
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 18 cze 2008, o 09:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez SotoM » 23 sty 2010, o 15:21

kolego a moze było by warto podjechac do warsztatu specjalizujacego sie silnikami diesel'a na sprawdzenie kąt wtrysku i czy prawidłowa jest dawka paliwa. - przy takiej temp. paliwo jest geste-ciężko sie zapala swoją drogą a wcześniej wymienione parametry maja na to bardzo duzy wpływ na odpalanie,do tego potrzebne jest dobre kopniecie rozrusznika,duze cisnienie kompresji i dobre świeczki aby to odpaliło.
po za tym nie wiadomo w jakiej kondycji masz motorek - moze własnie tu jest problem- w silniku ,a nie w prądzie...
mozesz ewentualnie poczysci styki przewodu + przy rozruszniku jak i MASY przy silniku...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez seboljeiv » 24 sty 2010, o 01:54

temat wałkowany nie raz nie dwa, jest kilka podstawowych przyczyn nie odpalania przy takich temperaturach jak obecnie,te najbardziej powszechne wymieniles, a szerzej rozwiniety temat masz pod tym linkiem :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ight=zimno

moze powiedz jeszcze gdzie paliwo tankujesz?

kolega ostatnio mial problemy po zalaniu na lukoil-u przy temp -18 i wiecej...
seboljeiv
Czytacz
 
Posty: 130
Dołączył(a): 14 paź 2007, o 23:39
Lokalizacja: wawa

Postprzez mtsmarek » 24 sty 2010, o 11:11

zatankowałem na orlenie domieszałem jeszcze nawet troche benzyny

[ Dodano: 2010-01-24, 10:23 ]
tylko dziwi mnie jeszcze to ze po dwóch zakreceniach akumulator pada swieżo naładowany
mtsmarek
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 18 cze 2008, o 09:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez respekt » 24 sty 2010, o 12:21

No to skoro akumulator nowy pada tak szybko, znaczy że gdzieś się zwarcie robi. Popatrz po kablach przy rozruszniku, bo skoro zakręcisz dwa razy i wywala aku to problem może być w nim
Avatar użytkownika
respekt
Members
 
Posty: 374
Dołączył(a): 7 wrz 2009, o 13:30
Lokalizacja: Wrocław/Trzebnica
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez SotoM » 24 sty 2010, o 12:38

respekt napisał(a):No to skoro akumulator nowy
mtsmarek napisał(a):(akumulator 2 letni)
:-) nowy jak cholera... :-) z tym ze na
mtsmarek napisał(a):pożyczyłem też od kumpla akumulator tylko że z pojemnościo 62 ah na 480a i to samo kreic 2 razy
wiec ja sadze ze problem tkwi w mechanice a nie w elektryce...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez respekt » 24 sty 2010, o 12:49

SotoM, no chodziło mi że na gwarancji i jeszcze powinien być dobry ;P
Avatar użytkownika
respekt
Members
 
Posty: 374
Dołączył(a): 7 wrz 2009, o 13:30
Lokalizacja: Wrocław/Trzebnica
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Nowal » 25 sty 2010, o 11:51

dobrze napisałeś. powinien ale jesli to samo masz na innym to cos go rozładowuje. W naszych 1Y dobry aQ, sprawne swiece, i sprawny rozrusznik to podstawa. Oczywiście zeby wszystko paliło od strzała trzeba wyregulować początek wtrysku. Z tym jedz do dobrego mechanika ktory ustawi ci to na przyrządazch
Avatar użytkownika
Nowal
Gaduła
 
Posty: 437
Dołączył(a): 12 sie 2008, o 22:41
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości