przez buri2604 » 22 sty 2013, o 16:39
Według mnie to filtr paliwa jeszcze jako tako nie jest zapchany, bo jeśli go już odpali i chodzi tak jak powinien, to filtr musi być ok.
Co do świec, to weź sobie sprawdz na zimnym silniku, jeśli go odpalisz a będzie kopcił jak głupi, trzesł sie i zauważysz nie równą prace silnika, a na cieplym silniku pali od strzała i wszystko w porządku to masz świece raczej zrypane.
Możesz je sobie sprawdzić na 2 sposoby.
1
Sciągaj po kolei fajki i sprawdzisz czy jest róznica. jeśli tak to dana jest dobra, jeśli nie to już do wymiany
2
Wykręć je i tylko po włączeniu zapłonu świece powinny być czerone, ze papierosa byś odpalił od nich. Jeśli tak nie będzie to świeca sie przepaliła. Jest to częste zdarzenie.
[ Dodano: 2013-01-22, 15:41 ]
Albo może też i być, że paliwo ci sie cofa do zbiornika, i dopiero jak dasz plaka to wytworzy takie ciśnienie, że pociągnie paliwo. Mozliwe że zapowietrza sie układ paliwowy.
[ Dodano: 2013-01-22, 15:43 ]
posłuchaj też dobrze, czy pompa paliwowa w zbiorniku ci pompuje paliwo.
Sciągnij sedzenie, niech ktoś przekręci zapłon tylko a ty chłuchaj czy burczy, bo może masa gdzieś sie zrypała tylko, albo coś w tym stylu. Może bezpiecznik.