Problem z odpalenie

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Problem z odpalenie

Postprzez poziomek82 » 3 lut 2009, o 00:18

Witam kolegów i proszę o pomoc. Mam GolfaIII 1.9TDi 95 r. Problem moj polega na tym, że po przekręceniu stacyjki zapalam silnik, który chodzi 1 lub 2 sekundy i gaśnie. Po którymś razie jak zaskoczy to chodzi już normalnie. Jeśli będę odpalał z gazem to też załapie za pierwszym razem. Nie wiem w czym leży problem.
poziomek82
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 19 lis 2007, o 11:57
Lokalizacja: Gryfice

Problem z odpalenie

 

Postprzez marcin291986 » 3 lut 2009, o 00:24

jesli masz 2 kluczyk to sproboj przez jakis czas nim odpalac bo moze to byc immobiliser u mnie tak bylo i pomoglo
marcin291986
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 15 gru 2008, o 22:26
Lokalizacja: gdansk

Postprzez marcinkoz2910 » 3 lut 2009, o 00:29

Który masz rok auta? zapewne w grę wchodzi błąd 17978 (taki VAG wyświetli jestem na 90% przekonany)

Przyczyną usterki może być:

- próba uruchomienia silnika nieprawidłowym kluczykiem
- próby manipulacji
- zwarcie przewodu przesyłania danych
- błędne kodowanie
- usterka w systemie immobilizera
- uszkodzony lub nie działa komputer sterujący immobilizerem
- nastąpiła wymiana komputera sterującego bez dopasowania immobilizera

Skutki:

- silnika pracuje przez chwilę i zatrzymuje się
- miga lampka sygnalizacyjna rozgrzewania świec.

Sposoby na usunięcie usterki:

- dopasować komputer sterujący silnikiem do immobilizera
- sprawdzić instalację i sam immobilizer

Obrazek
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez poziomek82 » 3 lut 2009, o 11:07

Rok produkcji 94/95, ale nie wiem czy mam immobilizer. Dziś na przykład odpalałem go 3 razy i trzy razy odpalił normalnie.

[ Dodano: 2009-02-03, 10:08 ]
Spróbuję odpalać go drugim kluczykiem.
poziomek82
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 19 lis 2007, o 11:57
Lokalizacja: Gryfice

Postprzez marcinkoz2910 » 3 lut 2009, o 11:09

poziomek82 napisał(a):Rok produkcji 94/95
czyli już od 95 było immo więc bardzo możliwe zapodaj foto kluczyka to Ci powiem, ale nawet przemawia za tym że masz immo silnik TDI ale wiesz mogę się mylić

A jeszcze możesz odkręcić (2 śruby) ten plastik koło kierownicy jeśli wokoło stacyjki masz taki pierścień to na 100% masz immo

ale warto też na kompa zajechać czy faktycznie się coś z immo nie dzieje jeśli się okaże że go masz

[ Dodano: 2009-02-03, 10:10 ]
poziomek82 napisał(a):Spróbuję odpalać go drugim kluczykiem.
spróbuj bo to może też być wina kluczyka może dawać za mały sygnał i stąd takie anomalia
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez leopard » 3 lut 2009, o 13:09

VAG - kanał 17 i będzie wszystko wiadomo ...
ide o zakład że będzie signal key to low
pytanie co tam masz T12/13 czy krypto - jesli TXX bedzie duzy problem

BTW - MK III w 94 roku immo za dopłatą - w 95 seryjnie ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez poziomek82 » 3 lut 2009, o 17:32

Faktycznie mam immo. Jeśli nie pomoże drugi kluczyk to podjadę na komputer. Wielkie dzięki

[ Dodano: 2009-02-09, 20:52 ]
Jak do tej pory po zmianie na zapasowy kluczyk, odpala za pierwszym razem i nie gaśnie. Wielkie dzięki
poziomek82
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 19 lis 2007, o 11:57
Lokalizacja: Gryfice


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości