Problem z odpaleniem DIESEL

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez smiechu » 6 gru 2011, o 19:51

dziekuje za rady, wiec wiem za co sie zabierac:) u mnie do 140 rozpedza sie dobrze czuc moc i wogole a od 140 zero mocy i przyspieszy do 145moze przy dobrym wietrze
smiechu
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 5 gru 2011, o 17:47
Lokalizacja: Turek

 

Postprzez Golfik1986 » 6 gru 2011, o 22:00

talko powyzej 160 golfem juz toczy sie do przodu a jak ktos cie na autostradzie minie lewym to jakbys mial sie cofnac do tylu takie wrazenie poprostu nie auto na taka predkosc mysle ze 120 taka najbezpieczniejsza
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez slawek5t » 7 gru 2011, o 04:13

smiechu napisał(a):przyspieszy do 145moze przy dobrym wietrze

Możesz miec zaworek n75 padnięty. w ostatnich tematach pisałem jak sprawdzić własnie ten zaworek
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez SotoM » 7 gru 2011, o 20:21

smiechu jesli nie ma błedów zacznij od spr filtra paliwa(ewentualnie wymien na nowy-zdarzaja sie filtry które sa wadliwe szybko sie zapychaja albo coś innego) spr.równiez stan filtra powietrza (ma bardzo duze znaczenie-brakuje powietrza turbinie aby przekazac dalej do silnika syf-piach/liscie blokuja przpływ-sprawdź ewentualnie wymień)...jesli to nie pomoze - przepływomierz moze krzaczyc jak masz mozliwosc przeżuć od jakiegos kolegi i sie przejedź...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Maciek Gdy » 7 gru 2011, o 21:01

jezeli to pomoze to moj Brat mial w sharanie 1.9tdi 90km tez cos takiego tylko ze ciezko odpalal po nocy i jak postal z 5/6h ciezko palil a jaki juz odpalil to bialy dym, wstawil zaworek zeby paliwo sie nie cofalo itp itd a okazalo sie kat wtrysku byl kijowy a kółko na wale korbowym sie przestawilo scielo klin
Maciek Gdy
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 7 gru 2011, o 18:48
Lokalizacja: Gdynia

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości