Problem z odpaleniem DIESEL

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Problem z odpaleniem DIESEL

Postprzez smiechu » 5 gru 2011, o 17:51

Witam, mam golfika z silnikiem 1.9tdi 90km, rano mam problem z odpaleniem, po nagrzaniu swiec dluugo kreci az wkoncu odpali chwile nierowno chodzi i po 15sec jest wporzadku, swiece wymienilem, akumulator jest ok, na komputerze pokazalo zerwanie obwodu w czujniku temp paliwa zrobilem to i na komputerze juz nie ma bledow, czy ktos mial podobny problem??bardzo prosze o pomoc
smiechu
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 5 gru 2011, o 17:47
Lokalizacja: Turek

Problem z odpaleniem DIESEL

 

Postprzez GrZeChU91 » 5 gru 2011, o 18:03

Wydaje mi sie ze cofa Ci sie paliwo do zbiornika.... sprawdz przed odpaleniem czy w wezykach jest paliwo......
Avatar użytkownika
GrZeChU91
Members
 
Posty: 919
Dołączył(a): 24 lip 2011, o 22:02
Lokalizacja: Gniezno

Postprzez Damka » 5 gru 2011, o 18:34

Jak by co to taka rzecz cię ratuje:
http://allegro.pl/zawor-zaworek-zwrotny ... 75563.html
Avatar użytkownika
Damka
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 28 mar 2010, o 18:24
Lokalizacja: Pleszew

Postprzez arthorius » 5 gru 2011, o 18:47

Nieszczelność może być tez na o-ringu w filtrze.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
arthorius
Badacz tematu
 
Posty: 311
Dołączył(a): 7 lip 2011, o 11:51
Lokalizacja: Centrum

Postprzez smiechu » 5 gru 2011, o 18:48

czy sa jeszcze jakies mozliwosci?? bo troche sie naczytalem a ten kat wtrysku czy cos;>?? bo tez mialem problem kiedys ze przy 140 tracil moc, przyspieszylem pompe i sie polepszylo
smiechu
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 5 gru 2011, o 17:47
Lokalizacja: Turek

Postprzez arthorius » 5 gru 2011, o 19:36

Jak tracił moc to zawór n75 do sprawdzenia i przewody od filtra takie wężyki.
Możliwości: przytkany filtr paliwa, nieszczelności na przewodach, przytkane sitko w baku, uszkodzony zawór powrotu w pompie. Wstępnie odkręć zawór od spodu filtra i powinna zejść woda oraz odpowietrzysz trochę układ.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
arthorius
Badacz tematu
 
Posty: 311
Dołączył(a): 7 lip 2011, o 11:51
Lokalizacja: Centrum

Postprzez smiechu » 5 gru 2011, o 20:02

jak sie sprawdza ten zawor?? wymienia sie go czy regeneruje? w sobote jestem umowiony z kumplem i bedziemy sprawdzac wszystkie mozliwosci ktore podacie, z gory dzieki za pomoc
smiechu
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 5 gru 2011, o 17:47
Lokalizacja: Turek

Postprzez slawek5t » 5 gru 2011, o 21:32

smiechu napisał(a):mam golfika z silnikiem 1.9tdi 90km

Przy tylko 90KM to normalne że traci moc przy 140 :D. Przeciez vmax to ok 190kmh :D Jesli nie chce WCALE jechac wiecej niż około 130kmh no to wtedy trzeba szukać winowajcy.

Załóż sobie zaworek. Jak nie pomoże to jedź na komputer ustawić kąt wtrysku. Powinno być około 46-52 w tym przedziale
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Golfik1986 » 5 gru 2011, o 22:08

moj do 160km/h jakos szedl pozniej juz stawial opory to i tak duzo jak na golfa. kata wtrysku nie ustawisz kompem jedynie sprawdzisz wartosci. mozna go ustawic jedynie na pompie
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez rolek » 5 gru 2011, o 23:11

Golfik1986 napisał(a):moj do 160km/h jakos szedl pozniej juz stawial opory to i tak duzo jak na golfa. kata wtrysku nie ustawisz kompem jedynie sprawdzisz wartosci. mozna go ustawic jedynie na pompie
co wy tak zle o golfie, ja mam golfa3 ahu 90km i do 180 to bez problemu idzie, pozniej juz mu ciezko ale cos ciagnie, v-max nie sprawdzalem, nie problem sie rozwalić, wiekszy problem sie dopiero zaczyna, ale jak juz cie niema.
rolek
Czytacz
 
Posty: 136
Dołączył(a): 18 wrz 2011, o 20:35
Lokalizacja: Brzesko/Jasień

Postprzez radomiak » 5 gru 2011, o 23:26

slawek5t napisał(a):Przy tylko 90KM to normalne że traci moc przy 140 :D

D.... prawda moj jeszcze ma zapas przy 140 nie duzy ale ma

ustaw kat wtrysku i potem szukaj ja nie mam zadnych zaworkow itd a przy - 27 po nagrzaniu swiec palil po ok 1 s :lol:

rozrząd i kat wtrysku robili mi koledzy z naszego 4um Leopard i Sotom pozdro dla was chlopaki ;-)

po tych zabiegach nie mam problemu przy odpalaniu :cwaniak:
VW GOLF 1,9TDI 1z GT 66KW/90KM 95r
Yaesu FT-857D/President Texas/HF-P1/HV-10
Avatar użytkownika
radomiak
Gaduła
 
Posty: 464
Dołączył(a): 11 paź 2008, o 12:10
Lokalizacja: KOŁOBRZEG

Postprzez slawek5t » 6 gru 2011, o 02:45

Golfik1986 napisał(a):kata wtrysku nie ustawisz kompem jedynie sprawdzisz wartosci. mozna go ustawic jedynie na pompie

O to mi chodziło. poprostu nie dopisałem tego :) dzieki za sprostowanie :)
Wiadomo że ciągnie do samego końca auto. Ale chodzi o to że od 120 to idzie już dużo wolniej. Wsiądźcie do jakiegoś auta 180KM+ to zobaczycie jaki jest zapas mocy przy nawet 150 kmh :)
Ja swoim też nie mało wycisnąłem bo "aż" 188kmh (nie autostrada). pewnie jeszcze ciut by poszło ale juz było koniec prostej. Lepszym autem na tej prostej to bez zająknięcia przekroczyłem 200. szlo by wiecej ale poprostu był strach bo asfalt nie idealny
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości