problem z odpaleniem po sprawdzaniu wtrysków

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

problem z odpaleniem po sprawdzaniu wtrysków

Postprzez bartuuuussss » 15 mar 2013, o 19:02

witam, mam problem z moim golfikiem, mianowicie po wydemontowaniu wtrysków z golfa i ponownemu założeniu, silnik nie chce odpalać gdy jest zimny musi trochę pokręcić i dopiero potem zapala a do tego biały dym z niego leci. co mogło się stać co mogę z tym zrobić. bardzo proszę o pomoc
bartuuuussss
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 15 mar 2013, o 18:59
Lokalizacja: Katowice

problem z odpaleniem po sprawdzaniu wtrysków

 

Postprzez palio » 15 mar 2013, o 19:04

Masz dostęp do Vaga? Aku zdrowy? Rozrusznik dobrze kręci?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 15 mar 2013, o 19:18

W jakim celu były demontowane wtryski? Być może cofa sie paliwo. wężyki przelewowe całe? :-)
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez hanawald » 15 mar 2013, o 19:28

to co mi wiadomo po zdemontowaniu wtryskuw trzeba je ustawic.moja rada podjedz na komputer i wszystkiego sie dowiesz ;-)
Avatar użytkownika
hanawald
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 21 wrz 2012, o 15:17
Lokalizacja: dobrzyn nad wisłą CLI
Rocznik: 97
Silnik: 1.9 tdi
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez bartuuuussss » 15 mar 2013, o 19:44

Aku dobry, wężyki tez i rozrusznik tez dobry. A wtryski byly ustawione jak byly wymontowane, a po drugie wczesniej lepiej palil. Mogła się pompa przestawić i zapłon, przy demontażu przewodów z pompy do wtryskow
bartuuuussss
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 15 mar 2013, o 18:59
Lokalizacja: Katowice

Postprzez palio » 15 mar 2013, o 19:51

Po założeniu wtrysków należy sprawdzić kąt początku wtrysku i dawkę, gdyż mogło się to rozjechać i należy to ustawić.

Aby sprawdzić kat wtrysku wchodzisz w nastawy podstawowe (BS grupa 000), będzie mrugać kontrolka świec żarowych.

Dawka grupa 001.

Przed sprawdzaniem auto rozgrzane do temp. roboczej czyli 90*C.

A z tym dymieniem to dymi na biało gdy jest ciepły i zimny?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez hanawald » 15 mar 2013, o 19:52

bartus podjedz na komputer i temat bedziesz miał z głowy a jak nie to podjedz do mechanika który ci to robił i złap go za krawat i niech sprawdza
Ostatnio edytowano 15 mar 2013, o 19:53 przez hanawald, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
hanawald
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 21 wrz 2012, o 15:17
Lokalizacja: dobrzyn nad wisłą CLI
Rocznik: 97
Silnik: 1.9 tdi
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 15 mar 2013, o 19:56

Podłącz vaga sprawdź kąt wtrysku jesli masz możliwość.
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości