problem z odpaleniem

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez lysutki » 21 sty 2009, o 15:05

a swiece sa ok bo je sprawdzales jakos profesjonalnie czy po prostu wygladaja na dobre, albo inaczej jeszcze oceniles ich sprawnosc? (nie gniewaj sie, ale roznie bywa, niektorzy wala jakas gape a rozwiazanie jest proste :P...)
Avatar użytkownika
lysutki
Badacz tematu
 
Posty: 294
Dołączył(a): 8 mar 2008, o 23:58
Lokalizacja: Łódź

 

Postprzez Kamil17a » 21 sty 2009, o 16:24

SotoM, kat wtrysku jest poprawny...?? jest na to lek na wiecznośc - poprawienie mapy rozruchu w ECU...
odłącz wtyczkę od czujnika temperatury(systemowy)znajduje sie w kruccu wodnym łączacym grubym wężem kruciec z chłodnicą... odłącz go i zobacz jak bedzie palił...

Możesz mi to trochę jaśniej napisać? i jaka będzie mniej więcej reakcja po odłączeniu?
Kamil17a
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 3 paź 2008, o 22:52
Lokalizacja: Lębork

Postprzez leopard » 21 sty 2009, o 21:55

Kamil17a napisał(a):jaka będzie mniej więcej reakcja po odłączeniu


świece będa grzały kilkanaście sekund (w trybie awaryjnym) - auto zapali bez większych problemów ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Kamil17a » 24 sty 2009, o 00:03

Leopard- jest problem zrobiłem tak jak napisałeś odłączyłem tą wtyczkę i to nic nie dało:-) świece grzały się dłużej, ale samochód palił tak samo, jak przed odłączeniem:-( dziwne jest to że po spreyu który psiknę w rurę pali bez problemu? nie wiem mam go już dość.
Kamil17a
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 3 paź 2008, o 22:52
Lokalizacja: Lębork

Postprzez leopard » 24 sty 2009, o 01:03

Kamil17a napisał(a):jest problem zrobiłem tak jak napisałeś odłączyłem tą wtyczkę i to nic nie dało

to dobrze - bedzie łatwiej znaleźć przyczynę - jeśli masz VAG'a ogarniemy problem bardzo szybko ... jeśli nie masz - musisz załatwić sobie dojście do takiego urządzenia - VAG'iem przetestujemy osprzet auta - to będzie bardzo pomocne w znaleźieniu przyczyny niedomagań
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Kamil17a » 25 sty 2009, o 12:46

mam kumpal który ma golfa III i miał to samo w golfie szarpania, wymienił ten nastawnik w pompie z robocizną zapłacił 300zł. i jest ok, wcześniej też miał problemy żeby odpalić auto po wymianie tej części auto chodzi poprawnie. Zmobilizuję fundusze wymienię to i dam znać. Jak na razie dziękuję za pomoc, dzięki Tobie i innym kolegom poznałem trochę swojego golfa. Pojęcia o tym nie mam żadnego jestem kucharzem, także ciężko powiedzieć mi coś o autach. Wielkie dzięki jak tylko to wymienię to dam znać ;-)
Kamil17a
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 3 paź 2008, o 22:52
Lokalizacja: Lębork

Postprzez Reiven » 25 sty 2009, o 13:03

Ja chciałem tylko pogratulować wszystkim odpalającym auta za pomocą placka, samostartu, bądź innego wynalazku inwencji twórczej. Widać żadnemu z was nie przeskoczył jeszcze pasek albo nie obciął się klin na kole zębatym wału. Ale wszystko przed wami próbujcie dalej może wreszcie się wam uda. :)
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez lysutki » 25 sty 2009, o 13:04

a co ma odpalanie z placka do przeskakujacego paska rozrzadu?
Avatar użytkownika
lysutki
Badacz tematu
 
Posty: 294
Dołączył(a): 8 mar 2008, o 23:58
Lokalizacja: Łódź

Postprzez SotoM » 25 sty 2009, o 23:46

:lol: sory Reiven, to chyba miałes jakiś zbieg okoliczności...jeszcze nigdy od kad siedze w branzy motoryzacyjnej nikomu sie coś takiego nie przydażyło...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez lysutki » 26 sty 2009, o 02:15

skorzystam z twojego pomyslu Raiven...
nie gniewaj sie, ale mysle ze ktos kto Ci to powiedzial to niezle Cie Obrazek

:lol:
Avatar użytkownika
lysutki
Badacz tematu
 
Posty: 294
Dołączył(a): 8 mar 2008, o 23:58
Lokalizacja: Łódź

Postprzez mani51 » 26 sty 2009, o 07:16

chłopaki, Reiven, ma trochę racji. Ja bym tego nie użył do silnika w którym jest dobra kompresja bo te specyfiki mają niższą temperaturę zapłonu czyli zapala się przy niższym ciśnieniu i może się tak zdarzyć że strzeli wcześniej i wał obróci w drugą stronę więc kopniak będzie że hej...ale w starych klekotach to już inna sprawa chociaż jak używałem tego do silnika od stara (słynnego gruźlika) to przez chwilę zawory grały jakby miały wyskoczyć z silnika :-P
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez Reiven » 27 sty 2009, o 11:18

Oczywiście że potrafi odbić wał zwłaszcza jak jest słaby aku i kiepsko kręci poza tym w nowszych silnikach z komorą wirową świece dogrzewają się nawet jak się włączy rozrusznik więc wystarczy że np. samostart strzeli od świec w odpowiednim momencie i macie pozamiatane. Ale to wolny kraj dal mnie możecie odpalać swoje klekoty nawet z korby.
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 47 gości