problem z odpaleniem

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez leopard » 27 sty 2009, o 14:26

Reiven napisał(a):w nowszych silnikach z komorą wirową

chyba coś ci się pomyliło ... albo komora albo nowsze silniki (bezpośredni wtrysk)
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

 

Postprzez Zico63 » 27 sty 2009, o 14:33

Może Koledze chodziło o "Common rail"? Ale to jest coś innego.
Komora wirowa to najstarsze i najbardziej nieekonomiczne rozwiązanie w Dieslach.
Mój TDI, zapraszam w wolnej chwilce, przy: :kawa: moj-golf/vw-golf-1-9-tdi-specjal-zico-s-t12384.html
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez Reiven » 27 sty 2009, o 23:46

Ludzie czy was myślenie boli? ja pisze o komorze a wy o CR i bezpośrednim wtrysku. Mówiąc nowsze miałem na myśli diesle z połowy lat 90 w odniesieniu do tych z końca lat 80 (czyt. starszych) w brew pozorom sporo ludzi jeździ zwykłymi dieslami. Kiedyś powstało powiedzenie "dzieci neostrady" a tu chyba powstanie nowe "dzieci TDI albo dzieci CR"
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez SotoM » 28 sty 2009, o 00:35

Reiven napisał(a): Kiedyś powstało powiedzenie "dzieci neostrady" a tu chyba powstanie nowe "dzieci TDI albo dzieci CR"

ale dobrze ze nalezysz razem z nami do tych dzieci... tak na marginesie - predzej to dzieci TDI bo CR w G3 nie występuje...seryjnie
i nie filozuj juz.... ;-) prosze....
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez leopard » 28 sty 2009, o 02:25

Reiven napisał(a):Mówiąc nowsze miałem na myśli diesle z połowy lat 90 w odniesieniu do tych z końca lat 80


ciebie chyba pisanie boli ... jeśli tak samo wypisujesz recepty to współczuję twoim pacjentom :wstyd:
BTW - komory wirowe w V.A.G. to zdecydowana mniejszość - zawsze tak było ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Reiven » 28 sty 2009, o 10:52

leopard ale ty głupoty pieprzysz, piłeś coś?

A co do komór to pierwszy diesel w golfie został zamontowany 1976r i był to golf D. TDI weszło bodajże w 94 teraz mamy początek 2009 co nam daje prosty rachunek TDI istnieje 14 lat a komora w momencie powstania TDI już była seryjnie produkowana 18 lat a przecież zwykłe diesle były montowane jeszcze kilka lat po powstaniu TDI co nam daje około 8 letnia przewagę komór nad bezpośrednim wtryskiem w seryjnej produkcji samochodów osobowych z grupy V.A.G
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez leopard » 28 sty 2009, o 13:16

Reiven napisał(a):8 letnia przewagę komór nad bezpośrednim wtryskiem


:cwaniak: teraz sprawdź jak się ma czas do wyprodukowanej ilości silników ... ile silników wyprodukowano z D/TD a ile TDI do 2009r ... weź pod uwage też 2,5R5 i V6 TDI

pierwszy TDI R4 to koniec 92 roku - zamontowany w Audi - w 91 roku były juz 2.5 TDI R5 ...

pieprzysz jak na razie ty - od rzeczy nawiasem mówiac
Reiven napisał(a):w nowszych silnikach z komorą wirową świece dogrzewają się nawet jak się włączy rozrusznik
są to starsze silniki w dodatku po zapłonie zimny TDI do ~ 1900 obr/min też dogrzewa komorę cylindryczną wspomagając tym zapłon - chodzi przede wszystkim o kulturę pracy zimnego silnika oraz o "czystość spalin"
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości