Problem z odpaleniem

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Problem z odpaleniem

Postprzez MierzejCab » 16 maja 2014, o 00:02

Witam koledzy mam takie pytanie kupilem auto vw vento 1.9tdi 1z i dzis mialem problem z odpaleniem doszlem juz ze przepala mi sie ciagle bezpiecznik od swiatel cofania i auto kreci i nie odpala po wlozeniu odpali od 1 nie wiem co z tym robic ?? A druga sprawa jest taka ze slychac jak turbo chodzi ale nie ma przyspieszenia raz sie zbiera a czesciej to muł .. podpinalem pod kompa wyskakuje jeden blad odciecie paliwa prosze o pomoc z gory dziekuje i pozdrawiam :)


Na przyszłość proszę pamiętać o precyzowaniu tytułu tematu.
palio
Ostatnio edytowano 17 maja 2014, o 12:28 przez MierzejCab, łącznie edytowano 1 raz
MierzejCab
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 31 gru 2013, o 02:12
Lokalizacja: Ostrołęka

Problem z odpaleniem

 

Postprzez palio » 17 maja 2014, o 12:35

Przekaźnik n109. Znajduję się na dole pompy wtryskowej. Podaj do niego bezpośredni + z aku i próbuj odpalać.
posprawdzaj dokładnie wszystkie kable do niego dochodzące być może gdzieś jest załamany lub przetarty.

Podłącz vag i wrzuć do tematu dokładnie jaki jest błąd i opis do niego - to ważne.

Co do muła to musisz zrobić komplet logów. Bez tego się nie obejdzie.

Zapewne ciężko jest przekroczyć 120km/. Jak chcesz sprawdzić czy nie złapie muła to zrób tzw. bypassa - podłącz 2 wężyki ze sobą wychodzące z n75 (czerwony z niebieskim) i przejedź się. Jak auto będzie dalej się rozpędzać bez problemów to możliwe, że winny jest sam zawór n75. Przy okazji posprawdzaj dokładnie wszystkie wężyki z n75 i wychodzący z kolektora ssącego do ECU oraz z EGRa czy są całe i nie sparciałe.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez MierzejCab » 17 maja 2014, o 19:41

z tym bezpiecznikiem juz doszłem wina lezala na tylnym swietle cofania kostka nie stykala dobrze i przerywal wsteczny raz swiecil raz nie teraz jest dobrze wszystko.

Błedy na vagu jakie mi wyskoczyły to :
1 elektroniczny moduł sterujacy praca silnika zablokowany - nieciagły
2 obciazenie alternatora sygnal nieprawidlowy nieciagly
3 odciecie paliwa zwarcie lub obwod przerwany -stały

i wszystkie bledy sie usunely oprocz 3 nie mozna jego usunac

bede jeszcze probowal z tym zaworem i turbo przeczyszcze jeszcze tak mysle
Dziekuje i pozdrawiam
MierzejCab
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 31 gru 2013, o 02:12
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez palio » 17 maja 2014, o 20:41

W 1z turbiny się nie czyści. Nie ma co. Więc szkoda czasu na wyciąganie jej. Zrób tak jak wyżej pisałem.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 44 gości