przez palio » 17 maja 2014, o 12:35
Przekaźnik n109. Znajduję się na dole pompy wtryskowej. Podaj do niego bezpośredni + z aku i próbuj odpalać.
posprawdzaj dokładnie wszystkie kable do niego dochodzące być może gdzieś jest załamany lub przetarty.
Podłącz vag i wrzuć do tematu dokładnie jaki jest błąd i opis do niego - to ważne.
Co do muła to musisz zrobić komplet logów. Bez tego się nie obejdzie.
Zapewne ciężko jest przekroczyć 120km/. Jak chcesz sprawdzić czy nie złapie muła to zrób tzw. bypassa - podłącz 2 wężyki ze sobą wychodzące z n75 (czerwony z niebieskim) i przejedź się. Jak auto będzie dalej się rozpędzać bez problemów to możliwe, że winny jest sam zawór n75. Przy okazji posprawdzaj dokładnie wszystkie wężyki z n75 i wychodzący z kolektora ssącego do ECU oraz z EGRa czy są całe i nie sparciałe.