Problem z paleniem- (długie kręcenia na zimnym)

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Problem z paleniem- (długie kręcenia na zimnym)

Postprzez karolscania » 10 mar 2011, o 21:14

Witam, nie dawno kupiłem Golfa MK3 w 1.9 TD
Jak był zimny to brzydko palił tzn. przekręciłem i nie równo chwycił.
Wymieniłem mu wszystkie świece na Beru (37zł za sztukę)
Okazało się że dwie nie grzały te stare.
Po tym rano muszę kręcić z 2 minuty żeby odpalił czasem dłużej.
Wymieniłem mu filter paliwa, powietrza dalej to samo, myślałem że paliwo puszcza zaworek zwrotny, ale nie jest właśnie dobry.
W wężu od zasilania paliwo jest nie idą bąble, wszystkie opaski sprawdziłem dokręcone nie powinno ciągnąć powietrze.
Ja już naprawdę nie wiem aha no i jak chwyci to jest troszeczkę dymu, i jak zapali i włożę mu ssanie to albo zgaśnie albo szarpie motorem i nie ma równych obrotów.
Może pompa do roboty i wtryski???
Pomoże kto?
Avatar użytkownika
karolscania
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 10 mar 2011, o 21:04
Lokalizacja: Laskowa

Problem z paleniem- (długie kręcenia na zimnym)

 

Postprzez Bradley » 10 mar 2011, o 22:26

To zostaje pomiar kompresji i kat wtrysku do sprawdzenia.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez rukistrong » 11 mar 2011, o 17:52

kolego chyba pompa ja mam TDI ale pompe ustawiłem i lepiej kręci
trzeba też coś dać od siebie
rukistrong
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 19 lut 2011, o 16:36
Lokalizacja: Świętochłowice

Postprzez karolscania » 21 mar 2011, o 22:16

Okazało się że świece prądu nie dostawały, bo gdy przyłożyłem kabel od akumulatora i potrzymałem 5 sec odrazu zapalił.
Czy jest to możliwe że przekaźnik świeć???
Gdy przyłożę próbierkę do świeć to świeci.
Avatar użytkownika
karolscania
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 10 mar 2011, o 21:04
Lokalizacja: Laskowa

Postprzez Piaggio » 21 mar 2011, o 23:42

byc może czujnik który jest przy silniku od wody? z tego co sie orjentuje on odpowiada za pokazywanie temp. na liczniku, za informacje na grzanie świec i za coś jescze poszukaj moze coś w tym kierunku na forum.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości