Problem z pompą wtryskową

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Remigiusz » 30 lip 2014, o 21:42

brzesiu napisał(a):Nie wiem jak u ciebie ale u mnie w 1z mialem podobny problem i kupe czasu sie z nim bujałem. A winowajcą okazał sie klin na wale.
Zacznij od sprawdzenia znaków na rozrzadzie czy wszystkie sie idealnie pokrywają dajmy na to ze zaoszczedzisz kilka zlotych a roboty jest na 20 minut.




Jeżeli chodzi o klina na wale to jest wszystko w porządku, bo jak miałem go u faceta co zajmuje się pompami regenerowałem ją to od tamtego czasu zaczął się zapowietrzać i w ogóle i zapowietrzył się całkowicie że nie mogę go odpalić, jak dmucham w górny wężyk co idzie z filtra do pompy to ropa normalnie ucieka na drugą stronę, najprawdopodobniej poszedł oring na przyspieszaczy(Sanie).I to może być winowajce że nie chce zapalić. ;/
Mam jeszcze do was panowie pytanko jak rozebrać rozrząd żeby wyciągnąć pompe, bo tem pompiarz co mi robił pompe zostawił znaki na kole od pompy i tłoków na każdym kole są po dwie kreski, co to może być ? mi się wydaje że teraz rozrząd jest ustawiony idealnie i gotowy do rozebrania.

Obrazek
Remigiusz
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 27 lip 2014, o 20:44
Lokalizacja: Tczew

 

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości