brzesiu napisał(a):Nie wiem jak u ciebie ale u mnie w 1z mialem podobny problem i kupe czasu sie z nim bujałem. A winowajcą okazał sie klin na wale.
Zacznij od sprawdzenia znaków na rozrzadzie czy wszystkie sie idealnie pokrywają dajmy na to ze zaoszczedzisz kilka zlotych a roboty jest na 20 minut.
Jeżeli chodzi o klina na wale to jest wszystko w porządku, bo jak miałem go u faceta co zajmuje się pompami regenerowałem ją to od tamtego czasu zaczął się zapowietrzać i w ogóle i zapowietrzył się całkowicie że nie mogę go odpalić, jak dmucham w górny wężyk co idzie z filtra do pompy to ropa normalnie ucieka na drugą stronę, najprawdopodobniej poszedł oring na przyspieszaczy(Sanie).I to może być winowajce że nie chce zapalić.
Mam jeszcze do was panowie pytanko jak rozebrać rozrząd żeby wyciągnąć pompe, bo tem pompiarz co mi robił pompe zostawił znaki na kole od pompy i tłoków na każdym kole są po dwie kreski, co to może być ? mi się wydaje że teraz rozrząd jest ustawiony idealnie i gotowy do rozebrania.