
Może ktoś spotkał się z takim problemem ? Licze na każde cenne wskazówki

http://obrazki.elektroda.pl/3116808100_1406466006.jpg
Moderator: Moderator
Remigiusz napisał(a):Witam, mam Problem z Pompą wtryskową AZZ, mam silnik 1.9 TDI właściwie blok jest od TDI (passata b4) a podzespoły od TD, problem polega na tym iż wczoraj jechałem do pracy, samochód zaczął tracić moc, zajechałem na miejsce i na wolnych obrotach zaczął gasnąć, trochę go prze gazowałem ale niestety na wolnych obrotach dalej gasł, jak już zgasł tak już nie chce odpalić, paliwo w dolnym wężyku dochodzi do pompy ale już przez górny nie idzie paliwo, kupiłem nowy filter bo myślałem że jest zapchany ale niestety okazało się że jest dobry.Odpowietrzałem go ale nic to nie dało cały czas nie chce odpalić.Moje drugie pytanie czy jak mam pompę elektroniczną oryginalną od TDI to czy mogę włożyć do tego silnika bez wymieniania wiązek ?
Może ktoś spotkał się z takim problemem ? Licze na każde cenne wskazówkiPozdrawiam!
http://obrazki.elektroda.pl/3116808100_1406466006.jpg
Pozor napisał(a):uuu , brzmi nieciekawie, a jak tam ze sprężaniem na cylindrach ? Temperatura była w normie ? Co do silnika to masz zrobione MTDI a nie jak pisałeś TD ale mniejsza o to , hmm a jak panewki wyglądająnie koniecznie to musi być pompa , może na ciepłym cos go blokuje , bo u mnie jak się nagrzał to tak go blokowało że rozrusznik nie mógł go ruszyć , Pompy nie przełożysz jak pisał kolega pawelus, na twoim miejscu szukaj od razu jakiejś większej pompy do tego MTDI , np. z land rovera ,transita,ducato,jumpera itd. będzie o wiele lepszy efekt jak ją zmienisz i może nawet problem zniknie.
Pozor napisał(a):nie dziwię się że stukały jak dałeś za słabą pompę do tych wtrysków , ta ma tłoko-rozdzielacz 9 mm a powinien być minimalnie 10 mm , dodatkowo ta pompa jest dedykowana pod inny rodzaj wtrysku , Ja osobiście radzę pompy z land rovera 2.5 tdi ,ducato 2.5 tdi, jumper 2,5 tdi , fiat croma ,ford transit 2,5 tdi , można by tu wiele opisywać , ważne żeby pompa miała prawe obroty i miała wyjścia na 4 wtryski , a resztę już idzie ogarnąć .
Pozor napisał(a):Nie .Jak pisałem wyjście na 4 wtryski ,prawe obroty i mechaniczna pompa ,żadnej elektronicznej nie upchasz bo nie masz wiązki do tego , więc te co podałem podejdą , będzie tylko trochę przy niektórych przy kole zębatym popracować (land-rover) w niektórych wystarczy tylko kółko zębate od pompy tdi dać i jest git
Pozor napisał(a):ta ale od t4 nie podejdzie , ale najlepiej szukaj od TD lub tdi ze względu na LDA , jak dasz pompę od D to nie uzyskasz tego rezultatu o którym mówiłem , najlepiej z 2,5 TD lub 2,5 tdi
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości