problem z poranym odpalaniem

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez SotoM » 13 lut 2009, o 23:49

Toż wystarczy tylko kliknąć na słoneczko i masz...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

 

Postprzez Gostek_emoka » 14 lut 2009, o 11:16

witam wiec zauwazylem ze jak odepne ta wtyczke przy silniku od temperatury to autko troche lepiej odpala i nie puszcza dymku wiec to czujnik czy co to moe byc??
Gostek_emoka
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 8 lut 2009, o 13:10
Lokalizacja: Wawa

Postprzez Golfik1986 » 14 lut 2009, o 11:30

daj foto gdzie ten czujnik
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Gostek_emoka » 14 lut 2009, o 15:59

chodzi mi o ten czujnik zaznaczony niebieskim kolkiem

zdjecie----->>>> http://www.wrzuta.pl/obraz/2DaEU90bYy/01
Gostek_emoka
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 8 lut 2009, o 13:10
Lokalizacja: Wawa

Postprzez leopard » 15 lut 2009, o 00:18

Gostek_emoka napisał(a):jak odepne ta wtyczke przy silniku od temperatury to autko troche lepiej odpala i nie puszcza dymku wiec to czujnik


nie - to nie czujnik ... po odpięciu czujnika sterownik przechodzi w tryb awaryjny - grzanie swiec ustawione jest w tym przypadku na ~14 sekund
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Gostek_emoka » 15 lut 2009, o 10:21

jak to nie czujnik?? to co?? wlasnie swiece sie dluzej grzeja i wtedy lepiej odpala...a jak jest podlaczony to swiece krotko sie greja i wtedy puszcza dymka i pare sekund trzesie
Gostek_emoka
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 8 lut 2009, o 13:10
Lokalizacja: Wawa

Postprzez Golfik1986 » 17 lut 2009, o 18:19

dobra panowie podlaczam sie do tematu bo problem mi sie nasila ranne odpalanie to duze dymienia na niebiesko i zauwazylem ze zaczal troche glosniej chodzic z rana i zaraz po odpaleniu troszku nie rowno chodzi choc to za moment ustepuje. ale najbardziej mnie martwi to dymienie bo czasem potrafie stac ze 2-3min i skrobac szyby a za mna niebiesko.
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez SotoM » 17 lut 2009, o 19:51

Moze być................. :-) Ludzie tak wam ciezko jest podjechac na komputer....?? skoro macie TDI to sie liczcie z tym ze do tych silników podchodzi sie najpierw z komputerem a nie ze srubokretem... i trzeba zapłacić za diagnoze....no trudno...
Golfik1986, poczytaj wyzej posty...przyczyny są napisane...a wszystko idzie sprawdzic komputerem
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Golfik1986 » 17 lut 2009, o 21:03

spoko kompa podlaczalem sobie sam ze znajomym nic nie widac jak narazie choc program nie jest pelna wersja. komp mi pokaze czy sa wytrzaskane popychacze??? nie jest mi zal kasy bo auto musi byc w szyku
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez SotoM » 17 lut 2009, o 23:27

popychacze nie ale jak wtryski pracuja pokaże ci korekcje - bedzie wiadomo czy rozpylaja czy leja paliwo....
ale powiem ci za u mnie też jest tak rano w mrozy ze odpalam golfa to przez 3 min kopci sobie niebieskimi spalinami i przez około 1min tez delikatnie podklepuje - ale to poprostu olej dociera do hydrosztosów...
po za tym nie masz też turbiny 1 klasa i też w ukł.turbo znajduje sie olej silnikowy który jest takze spalany....
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Golfik1986 » 18 lut 2009, o 00:40

no niby masz racje ale sprawdzic warto takze bede probowal bo wydaje mi sie ze cos jest nie tak. po nawet czasem po ruszeniu widze w lusterku jak zapodaje na niebiesko. jeszcze jedno pytanie odnosnie kata wtrysku czy po wymianie rozrzadu zawsze trzeba to robic??
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez SotoM » 18 lut 2009, o 22:04

tak ,po kazdej wymianie rozrządu należy sprawdzić kat wtrysku - z regóły za każdym razem trzeba ustawiać....bynajmniej w tych silnikach ktore my mamy....
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 10 gości