problem z poranym odpalaniem

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Golfik1986 » 19 lut 2009, o 18:01

no u mnie nie byl ustawiany niestety. czy zly kat moze miec wplyw na dymienie. gadalem z moim mechaniorem jak wymienial mi rozrzad i stwierdzil ze jak nie wyciagal pompy wody to kat wtrysku sie nie zmienil
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

 

Postprzez SotoM » 19 lut 2009, o 20:39

to moze zmień mechanika...bo gośc wogole nie wie chyba co gada...co ma pompa wody do rozrzadu...facet jest chyba tylko monterem czesci...ale nieważne...
nie wierze ze w bydgoskim nie ma normalnego znajacego sie zakładu....pojedź gdzieś na sprawdzenie tego kata...to jest kwestia podpiecia komputera wejscia w opcje i sprawdzenia czy katjest prawidłowy czy nie w stosunku do temp.silnika,paliwa i oprotów wału...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Golfik1986 » 22 lut 2009, o 10:46

aha no spoko cos z tym bede musial podzialac. a co do mechanikow i typowo do diesla to u mnie jest ich jak na lekarstwo co jeden to lepszy

[ Dodano: 2009-02-22, 09:47 ]
sluchaj jakie beda objawy zlego kata wtrysku???
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez leopard » 23 lut 2009, o 15:40

Golfik1986 napisał(a):jakie beda objawy zlego kata wtrysku

gorsze palenie na zimnym - kopcenie (kolor w zaleznosci in + in - ) słabsze osiagi auta - wieksze spalanie - twarda (głosna) praca silnika ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez e2 » 23 lut 2009, o 15:46

ajak za pomocą vaga sprawdzić kąt wtrysku (mam nagielksą wersję) żeby wiedzieć? :) bo mój coś słabo kurna ostatnio jeździ i szukam przyczyn :/
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez mihmih » 23 lut 2009, o 16:01

podepnę się...
a jak sprawdzić kąt w zwykłym TD bez możliwości sczytania kompem ?
Miałem wymieniany rozrząd i pompę wody ale bez regulacji. Czy szukać szpenia od diesli czy powinien poradzić sobie z tym dobry mechanik ?
Artystyczne lakierowanie motocykli i samochodów
mihmih
Czytacz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 6 paź 2008, o 14:50
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Golfik1986 » 24 lut 2009, o 00:06

leopard, i tu cos by sie potwierdzalo gorzej pali z rana kopci i to tesh nie zawsze jednego dnia temp taka sama bliska zeru pusci malego dymka a innego z rana chmara niebieskiego dymu i wydaje mi sie ze zaczal glosniej chodzic ale moze juz sobie wkrecam na zapas
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez leopard » 24 lut 2009, o 00:55

e2 napisał(a):ajak za pomocą vaga sprawdzić kąt wtrysku

01->08->000
lub basic setings - 000 - jeśli masz włączasz TDI timing i ogladasz wykres kąta wtrysku ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez e2 » 24 lut 2009, o 08:41

leopard napisał(a):
e2 napisał(a):ajak za pomocą vaga sprawdzić kąt wtrysku

01->08->000
lub basic setings - 000 - jeśli masz włączasz TDI timing i ogladasz wykres kąta wtrysku ...


Dzięki wielkie, trzeba się do laptopa znowu dorwać :)
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 48 gości