Moderator: Moderator
Procent napisał(a):Ja mam tak samo i to normalne. Po prostu jak odpalasz po długim zastoju silnika to masz automatyczne ssanie i wtedy właśnie nierówno pracuje, a później wszystko wraca do normy. Nie martw się tym. Ja mam tak samo. A że tak długo kręci to może być wina aku, kąta wtrysku, świeć żarowych, złego paliwa. Napisałeś że trzeba dłużej pokręcić. Zależy ile miałeś na myśli pisząc to "dłużej". U mnie jest to około 3 s.
Procent napisał(a):Ja mam tak samo i to normalne. Po prostu jak odpalasz po długim zastoju silnika to masz automatyczne ssanie i wtedy właśnie nierówno pracuje, a później wszystko wraca do normy. Nie martw się tym. Ja mam tak samo. A że tak długo kręci to może być wina aku, kąta wtrysku, świeć żarowych, złego paliwa. Napisałeś że trzeba dłużej pokręcić. Zależy ile miałeś na myśli pisząc to "dłużej". U mnie jest to około 3 s.
Procent napisał(a):U mnie też nic nie trzęsie.Tylko obroty na początku są około 1000 obr/min i troszeczkę kopci i smrodzi. Wymiana świec jak najbardziej. Tylko czemu po rozgrzaniu silnika leci niebieskawy dym. To mnie dziwi.Może zła jakość paliwa bo to też całkiem możliwe. Stacje w Polsce kantują i to na całej długości.
kolega chuba nie dokladnie czytasz pisalemz e ja wymienilem swiece na nowe beruProcent napisał(a):Więc u mnie jest to samo. Według mnie czeka nas wymiana świec żarowych.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości