Po pobieżnym sprawdzeniu logów, zastanawiająca jest jedna rzecz. Mianowicie, że przepływomierz podaje, iż pobrana została poprawna ilość powierza, ale już czujnik ciśnienia w kolektorze pokazuje, że ciśnienie w nim nie osiągnęło nawet 0,4 bara (nominalnie powinno być 0.85).
Na podstawie tego jestem w stanie wymyślić tylko 2 przyczyny czegoś takiego.
Masz gdzieś nieszczelność na dolocie, co wyjaśniałoby ten wyraźny szum turbo o którym pisałeś.
Albo czujnik ciśnienia powietrza doładowanego jest do wymiany.
Proponuje najpierw dokładnie sprawdzić przewody idące od turbo do IC i z IC do kolektora, i sprawdzić czy przypadkiem któryś z nich się nie zsuną, albo nie pękł. Połóż się też pod samochodem i sprawdź tą widoczną od dołu część IC.
Jeżeli to czujnik padł, niestety nie mam sposobu na sprawdzenie go, może ktoś inny ma jakiś sposób, ale najprawdopodobniej trzeba będzie go wymienić, a to już dość spory wydatek.
ps. golfik nie robi Ci przypadkiem zasłony dymnej z tyłu Jeżeli tak, to potwierdzało by nieszczelność na rurach od IC.