Problem z TD

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Problem z TD

Postprzez Maximxxx » 16 gru 2009, o 12:38

Witam kolegów...

Mam kilka problemów ze swoim golfem, zreszta nie poraz pierwszy... chyba trafiłem na pechowy egzemplarz hehhe... A więc:

1. Auto chodzi jak traktor, jest strasznie głośny. Wewnątrz słychac silnik, drgania... poduszka pod silnikiem wymieniona, tłumik zespawany, pompa wtryskowa po regeneracji i ustawiona jest dobrze...

2. Wewnątrz auta przy włączonym ogrzewaniu czuć paliwo i spaliny...

3. Wspomaganie dobrze kręci w prawo, natomiast w lewą strone prawie wogóle... dopiero po jakimś czasie zadziała...

4. Wyciek spod pokrywy zaworów... nowa uszczelka, nowa pokrywa nic nie daje...

5. Wyciek oleju koło turbiny...

6. Piszczenie... wymieniony pasek klinowy, wieloklinowy, rolkna napinacza paska wieloklinowego, nowe koło na pompie wspomagania nic nie dały....

Prosze o porady...Z góry dziękuje i pozdrawiam
Maximxxx
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 23 gru 2007, o 13:27
Lokalizacja: Gdańsk

Problem z TD

 

Postprzez polliv » 16 gru 2009, o 18:54

ad1. a kąt wtrysku dobrze ustawiony?
ad2. nie ma wycieków przy filtrze paliwa, pompie wtryskowej, wtryskach? co do spalin to zapal auto i sprawdź czy Ci się nic nie dymi w komorze silnika? może uszczelkę jakąś wydmuchało i daje spalinami.
ad6. zostaje łożysko alternatora, zdejmij pasek wieloklinowy i zobaczy czy piszczenie pozostanie.
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

Postprzez kajtek » 27 gru 2009, o 14:17

zrób tak jak pisze polliv, jeśli nie było by to łożysko alternatora to wtedy piszczenie może powodować sam napinacz do którego zamocowana jest łapa i rolka, konkretnie ten mechanizm w środku (jakieś spreżynki itp) i on jest właśnie przyczyną dlatego niekiedy nie wystarczy wymienić samą rolkę.
tak to wyglada: http://www.allegro.pl/item858101481_nap ... to_t4.html
ja też walcze u siebie z piszczeniem mianowicie zmieniłem paski, jakiś czas temu odkupiłem od kolegi polliv kompletny napinacz paska z łapą i rolką i musze wkońcu zabrać sie za jego wymiane ;)
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez SotoM » 27 gru 2009, o 14:59

Ad.1 - do sprawdzenia wtryski.
Ad.2 - nieszczelnośc kolektor wydechowy a głowica lub kol.wydechowy a turbo lub rura wedechowa na łączeniu z turbo lub riozerwane zlącze elastyczne na wydechu zaraz za turbiną nad przekladnią kierowniczą.
czu paliwo - do spr.uklad zasilania paliwa. przewody od zbiornika doi filtra paliwa. nie widac w komoze silnika wycieków paliwowych jakich kolwiek.
Ad.3 - na poczatek zmien płyn w ukladzie wspomagania. chyba ze juz w dupe dostyała maglownica.
Ad.4 - coś ktoś zle robi. bo to nie ma opcji. zrób foto lub napisz w którym miejscu jest wyciek.
Ad.5 -
Maximxxx napisał(a):5. Wyciek oleju koło turbiny...
gdzie, w którym miejscu? foto lub opisz...
Ad.6 -
sprawdź w jakim stanie jest pret od napinacza . byc może pisk pochodzi z luzu preta na tulejkach...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości