Problem z uruchomieniem silnika POMOCY !!! TDI

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Problem z uruchomieniem silnika POMOCY !!! TDI

Postprzez Patryk7171 » 1 wrz 2011, o 22:50

Chciałbym sie dowiedziec co moze byc nie tak a wiec podejrzewam kostke lub rozrusznik przekręcam kluczyk do pozycji az kontrolki zapalaja sie i tak sie dzieje przekrecam dalej silnik powiniem odpalic a nic sie nie dzieje. Co o tym myślicie? piszcie
SIlnik 1Z 1.9TDI 90km.
Avatar użytkownika
Patryk7171
Czytacz
 
Posty: 90
Dołączył(a): 15 mar 2011, o 23:33
Lokalizacja: Łęczna

Problem z uruchomieniem silnika POMOCY !!! TDI

 

Postprzez SanchoPancho » 2 wrz 2011, o 01:14

kontrolki sie zapalaja wiec kostka wydaje mi sie odpada. A jezeli wogule nie kreci nie ma zadnej reakcji no to rozrusznik padniety
Piłeś nie jedź, nie piłeś ... wypij :P

Moja Golfina :) zapraszam :P
http://www.golf3.pl/topics2/moja-golfizna-vt34028.htm

Crash Test Golfa III jak na ten rok prod. to naprawde całkiem całkiem :)
http://www.youtube.com/watch?v=jyU7oqPE ... re=related
Avatar użytkownika
SanchoPancho
Badacz tematu
 
Posty: 209
Dołączył(a): 20 cze 2011, o 10:52
Lokalizacja: Wągrowiec

Postprzez BartheZz_3 » 2 wrz 2011, o 08:12

Mam podobny problem ale nikt sie w tej sprawie nie odzywa wiec...
http://www.golf3.pl/topics4/kabel-od-za ... t35734.htm
Tutaj masz link z moimi objawami czy to cos podobnego??
Avatar użytkownika
BartheZz_3
Members
 
Posty: 4317
Dołączył(a): 16 cze 2011, o 10:24
Lokalizacja: PMI
Rocznik: 95
Silnik: 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez SotoM » 2 wrz 2011, o 22:33

moze byc uszkodzony przekaznik swiec żarowych znajdujacy sie w skrzynce pod kierownicą biała lub czarnaq lub nawet przezroczysty przekżnik numer 109.
kontrolki swieca rozrusznik kreci , brak błedów w ECU motor nie pali... :roll:
Ostatnio edytowano 2 wrz 2011, o 23:26 przez SotoM, łącznie edytowano 1 raz
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez radomiak » 2 wrz 2011, o 22:55

SotoM napisał(a):moze byc uszkodzony przekaznik swiec żarowych
ja mialem tak jak piszesz i spalone 3 szt swiec i przy -23 2 lata temu odpalal po kreceniu rozrusznikiem (z 0,5minuty krecilem odpalil tak jakby na 2 gary ale doszedl do siebie) szukalbym gdzie indziej
VW GOLF 1,9TDI 1z GT 66KW/90KM 95r
Yaesu FT-857D/President Texas/HF-P1/HV-10
Avatar użytkownika
radomiak
Gaduła
 
Posty: 464
Dołączył(a): 11 paź 2008, o 12:10
Lokalizacja: KOŁOBRZEG

Postprzez Patryk7171 » 3 wrz 2011, o 11:44

Z tego co wiem świece zapalaja się przy temp dopiero -2stopni C wiec odpadaja swiece bo mamy lato :-)

[ Dodano: 2011-09-03, 11:45 ]
Do BartheZz_3: wiec moj ma troche inny obiaw kontrolki sie zapalaja przekrecam dalej kluczyk i silnik powinien zakrecic i zapalic a tu u mnie nic sie nie dzieje kompletna cisza.
VWozidełko :)
Silniczek TDI 1Z.
Avatar użytkownika
Patryk7171
Czytacz
 
Posty: 90
Dołączył(a): 15 mar 2011, o 23:33
Lokalizacja: Łęczna

Postprzez SanchoPancho » 3 wrz 2011, o 13:29

Koledzy jezeli jest kompletna cisza no to musi to byc rozrusznik jezeli wogule nie reaguje na przekrecenie kluczyka... a wogule przekrecisz kluczyk to jakis stuk czy jakis dzwiek sie wylania ?
Piłeś nie jedź, nie piłeś ... wypij :P

Moja Golfina :) zapraszam :P
http://www.golf3.pl/topics2/moja-golfizna-vt34028.htm

Crash Test Golfa III jak na ten rok prod. to naprawde całkiem całkiem :)
http://www.youtube.com/watch?v=jyU7oqPE ... re=related
Avatar użytkownika
SanchoPancho
Badacz tematu
 
Posty: 209
Dołączył(a): 20 cze 2011, o 10:52
Lokalizacja: Wągrowiec

Postprzez Patryk7171 » 3 wrz 2011, o 22:47

Jest takie cos jak cykanie pod maska to znaczy raz cyknie i koniec. :-)
VWozidełko :)
Silniczek TDI 1Z.
Avatar użytkownika
Patryk7171
Czytacz
 
Posty: 90
Dołączył(a): 15 mar 2011, o 23:33
Lokalizacja: Łęczna

Postprzez radomiak » 3 wrz 2011, o 22:53

Patryk7171 napisał(a):Jest takie cos jak cykanie pod maska to znaczy raz cyknie i koniec.

to wychodzi na zaworek N75
VW GOLF 1,9TDI 1z GT 66KW/90KM 95r
Yaesu FT-857D/President Texas/HF-P1/HV-10
Avatar użytkownika
radomiak
Gaduła
 
Posty: 464
Dołączył(a): 11 paź 2008, o 12:10
Lokalizacja: KOŁOBRZEG

Postprzez SotoM » 4 wrz 2011, o 11:45

to co cyknie to nastawni pompy tak ma byc...
radomiak napisał(a):to wychodzi na zaworek N75
zawór sterowania turbina nie spowoduje problemu niekręcenia rozrusznika.

kolezko zwróc uwage na kostke stacyjki.
popros kogos o pomoc podlacz sie probówką pod wzbudzenie rozrusznika i niech ktos ci przytrzyma kluczyk w pozycji rozruchu silnika ,wtedy zobaczysz czy prad na kabelku sie pojawi.
jesli sie pojawi - rozrusznik na stoł i do weryfikacji...
jesli prad sie nie pojawi - kostka stacyjki kucnęła...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Patryk7171 » 5 wrz 2011, o 13:03

Właśnie też podejrzewam kostkę :-) dzieki :-)

[ Dodano: 2011-09-10, 21:06 ]
Wszyscy którzy mają podobny problem do opisanego przeze mnie to powiem wam co się spsuło a więc szczotki w rozruszniku były tak starte ze nie spelnaly swojej funkcji dlatego samogod nie palił. regeneracja rozrusznika odmontowanie i zamontowanie kosztowala mnie 230zł. :-)
VWozidełko :)
Silniczek TDI 1Z.
Avatar użytkownika
Patryk7171
Czytacz
 
Posty: 90
Dołączył(a): 15 mar 2011, o 23:33
Lokalizacja: Łęczna

Postprzez reset1990 » 30 paź 2011, o 14:49

jak masz alarm seryjny to moze plytka od alarmu sie psuje i rozłancza zapłon na pompe paliwowa... alno kostka stacyjki .. badz jakis bezpiecznik sprawdz taki duzy bezpiecznik
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!
Avatar użytkownika
reset1990
Czytacz
 
Posty: 150
Dołączył(a): 9 paź 2011, o 20:17
Lokalizacja: pieniezno

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości