problem z wykreceniem wtrysku

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

problem z wykreceniem wtrysku

Postprzez rawracer » 21 gru 2013, o 23:00

Witam.
nie da rady wykrecic wtryskumnajprawdopodobniej to wlasnie ten lejacy...
JJest mocno zapieczony.od 3 dni polewam roznymi specyfikami i obraca sie jedynie o pol obrotu trzeszczac.ruszanie lewo prawo nie daje rezultatow.
Podejrzewam ze ktos juz spotkal sie z takim przypadkiem i znalazl wyscie z sytuacji.
ja zastanawiem sie nad wizyta u pompiarza i proba odkrecenia metoda zamrazania??

Kupujac koncowki wtryskiwaczy sa tam podkladki do regulacji?

Moze ktos poleci fachure z Kielc/okolic?
rawracer
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 12 sie 2011, o 13:55
Lokalizacja: Kielce

problem z wykreceniem wtrysku

 

Postprzez gello1 » 21 gru 2013, o 23:49

Chodzi ci o wykrecenie wtrysku z silnika czy o rozkręcenie wtrysku-wykrecenie końcówki wtrysku? Jeśli o to drugie to przy wykrecaniu końcówki zaopatrz się w młotek miedziany i odkrywaj prawo-lewo i pukać młotkiem w końcówkę. Pomału i powinna odpuścić. Trzeba to robić z wyczuciem i nie spieszyć się.

[ Dodano: 2013-12-21, 22:51 ]
Przy kupnie końcówki nie ma podkładek. Przy wymianie trzeba regulować wtryskiwaczy od nowa.
Avatar użytkownika
gello1
Gaduła
 
Posty: 723
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 15:51
Lokalizacja: LKS

Postprzez rawracer » 22 gru 2013, o 00:48

niestety o to pierwsze...nie moge wykrecic z glowicy.
dzeiki jezeli chodzi o temat regulacji.
rawracer
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 12 sie 2011, o 13:55
Lokalizacja: Kielce

Postprzez prezesik » 22 gru 2013, o 16:17

a na ciepłym silniku próbowałeś?
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Pozor » 22 gru 2013, o 17:03

Hmm octem niektórzy polewali możesz spróbować na ciepłym i jakoś schłodzić osobno wtryski może dezydorantem tylko uważaj żeby coś nie pękło a czy odkręcałeś? Grzechotką czy przetyczką z rurą??
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez prezesik » 22 gru 2013, o 17:33

Świece zapłonowe oraz żarowe powinno się wykręcać na ciepłym silniku. Sam faktycznie zauważyłem różnicę. Na zimnym silniku świeci zapłonowej nie dało się ruszyć, a na ciepłym silniku puściła po przyłożeniu niewielkiej siły, wrażenie było takie, jakby jej ktoś niedokręcił.
Na ciepłym silniku otwór się lekko powiększa (rozszerzalność termiczna metalu).
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez rawracer » 23 gru 2013, o 09:40

probowalem przetyczka z rurka.
Na cieplym nie bardzo wykrecac bo aluminium jest miekksze i wieksze prawdopodobienstwo ze wyjdzie z gwintem.
Po swietach podjade do pompiarza i moze mu sie uda,odrazu by wyregulowal pompe na stole i poczatek wtrysku ustawil(poczatek kata na przestawiaczu)
rawracer
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 12 sie 2011, o 13:55
Lokalizacja: Kielce

Postprzez pietrasiak2 » 23 gru 2013, o 11:25

Spróbuj zalać naftą ma ona b/d właściwości penetrujące i jak prezesik25 pisał odkręcaj na ciepłym silniku(lub lekko potraktować małym palnikiem). Z aluminium jest taki problem że utlenia się i przy próbie odkręcania tlenki blokują gwint w szczególności w połączeni gwintowanym alu-stal. Miałem nawet parę przypadków że trzeba było drążyć elektrodrążarką . Także uważaj z tym odkręcaniem by nie wyciągać głowicy :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 13 gości