Problem ze spalaniem i moca

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Problem ze spalaniem i moca

Postprzez Arbi » 4 mar 2013, o 17:41

Witam. Mój problem zaczyna się od nadmiernego zużywania ropy przez mojego goferka ( 650km przy pełnym zbiorniku), ostatnio był podpinany pod kompa i był problem że ma ustawiona za duża dawkę , tak wiec od razu zostało to zmienione. Jednak problem dalej nie został rozwiązany i dalej pije jak głupi. Drugi problem który mnie meczy to brak mocy powyżej 3 tysięcy obrotów, turbina jakby milknie, czytając poprzednie posty wymieniłem filtr paliwa ale dalej to samo, przepływka i filtr powietrza wymienione miesiąc temu więc nie wiem już co mu może być. Do 140 jakoś jeszcze się zbiera ale dalej to mułek. Kiedyś zbierał się bez problemu do 200 teraz ma problem dojść do 170. Silnik to 1.9 TDI 110 km AFN.
Arbi
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 4 mar 2013, o 17:29
Lokalizacja: Nowy Staw

Problem ze spalaniem i moca

 

Postprzez MTi » 5 mar 2013, o 18:12

AFN to z tego co na forum wyczytałem ... często ma problemy z Łopatkami w turbinie [ Zmienna Geometria ]
MTi
Badacz tematu
 
Posty: 291
Dołączył(a): 12 kwi 2011, o 18:41
Lokalizacja: KN-a

Postprzez Arbi » 5 mar 2013, o 18:22

dzisiaj sprawdziłem cała instalacje podcisnienia i wszystko bylo ok, więc albo turbina albo nie mam pojecia. Z turbina do regeneracji czy cos innego mozna z nia zrobic ?
Arbi
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 4 mar 2013, o 17:29
Lokalizacja: Nowy Staw

Postprzez Piaggio » 5 mar 2013, o 18:26

Arbi, poszukaj pod hasłem "Notlauf" napewno wszelkie porady pod tym znajdziesz
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez Arbi » 6 mar 2013, o 16:35

prawdopodobnie padł czujnik ciśnienia doładowania, jutro wymienię i się wszystko okaże :)
Arbi
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 4 mar 2013, o 17:29
Lokalizacja: Nowy Staw

Postprzez MTi » 6 mar 2013, o 20:19

gdyby jednak Łopatki w Turbince, to tutaj ładnie jest wyjaśnione co i jak ;p
http://www.youtube.com/watch?v=7v94DGI2h7I
MTi
Badacz tematu
 
Posty: 291
Dołączył(a): 12 kwi 2011, o 18:41
Lokalizacja: KN-a

Postprzez Arbi » 6 mar 2013, o 22:19

na komputerze pokazało ze turbo pompuje ale jakąś zmienna cały czas pozostaje bez zmian, wiec wynika chyba ze jednak to będzie czujnik i mam taka nadzieje, bo już mam dość grzebania :D
Arbi
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 4 mar 2013, o 17:29
Lokalizacja: Nowy Staw

Postprzez palio » 9 mar 2013, o 09:23

Zrób kpl. logów to będzie wiadomo co go boli. w ten sposób możesz wymienić pół silnika a problem pozostanie. Które grupy sprawdzałeś?

Z opisu wygląda na to co napisał kolega Piaggio.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 9 gości