Problemik

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez usio » 20 wrz 2007, o 22:00

witam!moze ktos wie co by moglo byc przyczyna w moim golfie napoczatku tak jak dlugo jechalem 160km/h to przerwal tak 2-3 razy a tera jak wymienilem akumulator na wiekrzy to tak juz zaczol przy 130 bardziej przerywac filter paliwowy wymieniony prosze o pomoc.
usio
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 20 wrz 2007, o 21:54
Lokalizacja: opole

 

Postprzez usio » 20 wrz 2007, o 22:10

czy mozna by bylo jakos sprawdzic przeplywomierz?
usio
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 20 wrz 2007, o 21:54
Lokalizacja: opole

Postprzez Adapto » 21 wrz 2007, o 13:47

Niezły koleś z tego Bubik...naprawił se auto i nikomu nie napisał o co kaman?
Mój pierwszy samochód:

VW Golf 3 1,9 TD 1992r. Sprowadzony 17.08.2007 :D
Adapto
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 14 wrz 2007, o 21:24
Lokalizacja: Ostróda

Postprzez Adapto » 21 wrz 2007, o 17:15

prostoST napisał(a):przy okolo 2 tyś obrotach zalancza sie turbinka z interkulerem :) i najprawdopodobniej byl waz przedziorawiony,albo jakas uszczelka wypiepszona i i zasysalo powietrze :-P dlatego samochod szarpal....taki pewnie problem mial kolega....


Od kiedy TDI ma intercooler? TDI to TURBO DIRECT INJECTION
Mój pierwszy samochód:

VW Golf 3 1,9 TD 1992r. Sprowadzony 17.08.2007 :D
Adapto
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 14 wrz 2007, o 21:24
Lokalizacja: Ostróda

Postprzez Bartek » 23 wrz 2007, o 09:48

siemanko.moj TDIk ma interkuler bo go wczoraj wyjmowalem hahaha.ale z Ciebie gapa hehe.pozdrawiam.
bartolassi
Avatar użytkownika
Bartek
Badacz tematu
 
Posty: 165
Dołączył(a): 27 mar 2007, o 11:03
Lokalizacja: Elbląg

Postprzez marcinmayday » 9 paź 2007, o 19:45

mój też ma bo też go wyjmowałem :-P :-P
marcinmayday
Czytacz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 24 lip 2007, o 17:39
Lokalizacja: Skaryszew/Radom

Postprzez darkker » 4 gru 2007, o 01:16

słuchajcie też mam takie szarpanie ale w pzredziale 1400-1800 obr
Czytałem o tym i się okazało że łapie mi gdzies "lewe" powietrze
Przeleciałem cały układ zasilania (wszystkie objemki,złączki) i okazały sie szczelne , filtr paliwa tez wymieniłem. Na koncu okazało sie że poprzedni właściciel grzebał cos przy pompie wtryskowej i tamtedy łapała lewe powietrze . uszczelniłem ja i wyregulowałem (koszt 140 zł) i teraz lata jak dziki :mrgreen: :mrgreen:
darkker
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 20:04
Lokalizacja: Inowrocław

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 56 gości