problemy z odpoaleniem z rana

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

problemy z odpoaleniem z rana

Postprzez juma85 » 15 kwi 2009, o 08:51

Witam.wiem, że masa jest takich postów ale jak zwykle mój przypadek różni się kilkoma aspektami.Mam Problem z odpalenie z rana:filtr powietrza paliwa jest nowy,kąt wtrysku ideał, rozrząd na swoim miejscu, tankuje tylko dobre paliwo(świece żarowe i cały ich układ elektryczny też git)nie cofa mi się paliwo, nie ma bąbelków w rurach z ropą,ciśnienie na tłokach 32,5 w sumie na każdym prawie takie samo.wystarczy że moje auto ostygnie i lipa, nie chce odpalic.muszę długo kręcić(tj.20-30sek)aby odpaliło wtedy gdy załapie pracuje w miare równo ale straszna zadyma.na jałowym biegu trwa to około 15 min a gdy ruszę jakieś 2 min po odpaleniu to kopci przez odcinek około 4-5 km bez większego obciążenia pedałem gazu z mej strony.
gdy kopcenie ustaje nie mam żadnych problemów, ma swoją moc, pracuje równo, nie klepie.czekam na wasze opinie, najlepszego po świętach ;-)
juma
juma85
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 5 lis 2007, o 21:52
Lokalizacja: Gdańsk

problemy z odpoaleniem z rana

 

Postprzez Repsol » 15 kwi 2009, o 16:59

A sprawdzałeś wtryski czy nie są podjechane (czy nie "leją") :?: :hyhy:

Nie zaobserwowałeś przypadkiem zwiększonego spalania w ostatnim czasie :?:
[shadow=red] Sprzedam 2 x Kawa ZX-6R, 2001r oraz 2004r (636 na wtrysku) [/shadow] Sprzęty w nienagannej kondycji... Więcej info na PW.
Avatar użytkownika
Repsol
Badacz tematu
 
Posty: 286
Dołączył(a): 9 lut 2009, o 20:28
Lokalizacja: Małopolskie

Postprzez SotoM » 15 kwi 2009, o 18:46

a sprawdź jak bedzie odpalał po odłączeniu czujnika temperatury - systemowego.znajduje sie w krućcu wodnym z przodu silnika - waż górny z chłodnicą sie z nim łączy.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Procent » 15 kwi 2009, o 22:01

Uuuu. Ciekawy przypadek. Niestety w tej kwestii nie pomogę i chętnie przeczytałbym czego to może być wina
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez juma85 » 18 kwi 2009, o 10:38

a więc sprawdziłem podpowiedź z czujnikiem temp cieczy, niestety nie pomogło.
raczej więcej nie pali, założyłem teraz alu 195 więc 0,5l na 100km doszło(zawsze tankuje do pełna bo pracuje na stacji i widzę dokładne spalanie po podzieleniu przez km)
jakoś po niedzieli jestem umówiony u konkret mechaników z 3miasta, ciekaw jestem co jest tego przyczyną dzięks za podpowiedzi na pewno jak uda mi się zwalczyć ten temat opiszę co i jak
juma
juma85
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 5 lis 2007, o 21:52
Lokalizacja: Gdańsk


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości