problemy z pompą/jak naprawić błędy kompa

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

problemy z pompą/jak naprawić błędy kompa

Postprzez juma85 » 19 lis 2008, o 14:40

Witam.Z rana me autko nie chce odpalić.Jak już mu się uda po dość długim kręceniu dymi na biało.gdy silnik się rozgrzeje giną te problemy, lecz na 3/4/5 biegu powyżej 3 tys obrotów wskazówka obrotomierza staje a autko nie idzie do przodu lub robi to w sposób pulsacyjny, jakbym dodawał i odejmował gazu.filtr powietrza,paliwa,przepływomierz, świece wymienione.Byłem na kompie i mam trzy błędy
550 regulacja początku wtrysku(kąt wtrysku)
777czujnik położenia pedała gazu(nieprawidłowy sygnał)
65535uszkodzony moduł sterujący
oraz nie mogę wykasować inspekcji.jakby potrafił mi ktoś doradzić jak i co mam zrobić by te usterki naprawić, byłbym wdzięczny.Pozdrawiam
juma
juma85
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 5 lis 2007, o 21:52
Lokalizacja: Gdańsk

problemy z pompą/jak naprawić błędy kompa

 

Postprzez marcinkoz2910 » 19 lis 2008, o 15:21

juma85 napisał(a):550 regulacja początku wtrysku(kąt wtrysku)
a nie jest to błąd tylko w silnikach benzynowych??

juma85 napisał(a):777czujnik położenia pedała gazu(nieprawidłowy sygnał)
ja bym na początek wymienił potencjometr przy pedale gazu, ewentualnie sprawdził czy wtyczka sie nie poluzowała lub jakiś przewód sie nie uszkodził

juma85 napisał(a):65535uszkodzony moduł sterujący
hmm błąd ECU jest to kasowalne?? pojawia sie ten błąd??

[ Dodano: 2008-11-19, 14:22 ]
juma85 napisał(a):oraz nie mogę wykasować inspekcji.
moze tak: http://www.golf3.pl/topics28/inspekcja- ... vt7752.htm
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez leopard » 19 lis 2008, o 16:18

juma85 napisał(a):550 regulacja początku wtrysku(kąt wtrysku)
777czujnik położenia pedała gazu(nieprawidłowy sygnał)
65535uszkodzony moduł sterujący


550 - 2 możliwości - źle ustawiony kat wtrysq / woda w paliwie
777- woda w okolicach skrzynki z bezpiecznikami - jeśli błąd będzie powracał - wypnij wtyczkę z pedału gazu/ECU zobacz czy śniedzi gdzieś nie widać ... osuszyć odłączyć AQ na minutę podłączyć ...
65535 - sprawdź AQ - sprawdź czy ECU nie jest zawilgocony wewnątrz
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez juma85 » 19 lis 2008, o 22:38

marcinkoz2910 no niestety kąt wyprzedzenia jest w dieslu.Błędy te były lecz po wyłączeniu zapłony pojawiają się ponownie.Znam ten sposób na kasowanie inspekcji i nie próbowałem z nim tego jeszcze ale nie istotne że, to miga, bardziej dlaczego nie mogę tego skasować??

[ Dodano: 2008-11-19, 21:41 ]
leopard
woda w paliwie
777- woda w okolicach skrzynki z bezpiecznikami - jeśli błąd będzie powracał - wypnij wtyczkę z pedału gazu/ECU zobacz czy śniedzi gdzieś nie widać ... osuszyć odłączyć AQ na minutę podłączyć ...
65535 - sprawdź AQ - sprawdź czy ECU nie jest zawilgocony wewnątrz
próbowałem i sprawdzałem, niestety to nie to :-(
juma
juma85
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 5 lis 2007, o 21:52
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez marcinkoz2910 » 20 lis 2008, o 00:09

juma85 napisał(a):777czujnik położenia pedała gazu(nieprawidłowy sygnał)
zrób tak jak pisałem jak pisze nieprawidłowy sygnał (czyli albo jest brak albo nie czytelny dla komputera) więc albo brak przejścia na przewodach lub uszkodzony potencjometr na gazie.

65535 - sprawdź AQ - sprawdź czy ECU nie jest zawilgocony wewnątrz
próbowałem i sprawdzałem, niestety to nie to :-(
nie chce krakać ale może kończy sie ECU :( wyczyść styki na złączu ECU i posmaruj czymś aby nie śniedziało
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez leopard » 20 lis 2008, o 01:26

marcinkoz2910 napisał(a):nie chce krakać ale może kończy sie ECU

ile uwalonych ECU widziałeś ??
nie kracz bo ECU upalic wcale nie jest łatwo ...

marcinkoz2910 napisał(a):lub uszkodzony potencjometr na gazie


90% to wilgoć w złaczkach/kablach - potencjometr jest zamknięty szczelnie

BTW - objawy typowe dla powodziaków :hyhy:
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez juma85 » 27 lis 2008, o 17:27

auta nie mam długo no miesiąc a koleżka od którego kupowałem mówił, że rozrząd był zmieniony.To fakt był wraz z napinaczem i rolką ale nie zmienił śruby kontrującej na wale korbowym.Ta się poluźniła i przeskakiwał pasek.Stąd te wszystkie błedy na kompie, dymienie z rana itd wyżej opisane.Pozwoliłem sobie dokończyć mój przypadek, może komuś pomoże. ;-) ;-) ;-)
juma
juma85
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 5 lis 2007, o 21:52
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez leopard » 27 lis 2008, o 21:49

juma85 napisał(a):Ta się poluźniła i przeskakiwał pasek


jeśli nie musiałeś robić remontu silnika - możesz powiedziec że masz dużo szczęscia ... zagraj w totka ;-)
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości