problemy z silnikiem 1.9TDI

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

problemy z silnikiem 1.9TDI

Postprzez Młody 1.9TDI » 26 mar 2013, o 22:02

Witam. Mam golfika 1.9tdi i duży problem.Mianowice odpala bez problemu na większych mrozach . Problem występuje właśnie gdy przy dodaniu gazu zaczyna szarpać autem, na każdym biegu czasami wszystko puści i parę sekund chodzi normalnie a za chwile znowu zaczyna szarpać strasznie jest słaby obroty idą w górę a samochód jedzie normalnie nawet nie przyśpieszy tylko szarpie i tak jest cały czas dodam jeszcze że na biegu jałowym przy dodaniu gazu wkręca się na obroty bardzo ładnie tylko w czasie jazdy jest coś nie tak z tym...nie wiem w czym problem jest ale jest to bardzo uziążliwe prosze o jakies rady 1.9 tdi 90km
Avatar użytkownika
Młody 1.9TDI
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 26 sty 2013, o 09:49
Lokalizacja: Jasło

problemy z silnikiem 1.9TDI

 

Postprzez Piaggio » 26 mar 2013, o 22:24

Jeżeli dobrze zrozumialem, to na każdym biegu obroty silnika rosną a prędkość nie?- jest to objaw zuzytej tarczy sprzegła!
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez Młody 1.9TDI » 26 mar 2013, o 22:32

tak ale jak jadę to jest taki mułowaty..i nie wkręca się na obr szybko...i szarpie całym autem a jak załapie znowu to idzie jak popier...... :-) i tak jest cały czas czasami było tak że złapał i chodził cały dzień dobrze przyśpieszenie wszystko bardzo ładnie i puźniej znowu zaczyna się właśnie takie szarpanie...
Avatar użytkownika
Młody 1.9TDI
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 26 sty 2013, o 09:49
Lokalizacja: Jasło

Postprzez Piaggio » 26 mar 2013, o 22:56

na probe odlącz impulsator, wtyczke przy skrzyni biegow i sie przejedz, jak bedzie lepiej to- nastawnik do czyszczenia. ;-)
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez hellaflush » 26 mar 2013, o 23:04

Sprawdź z ciekawości filtr powietrza i przejrzyj dolot czy wszystko jest ok.
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Postprzez Młody 1.9TDI » 27 mar 2013, o 10:10

odpinałem już wcześniej wytyczę od prędkościomierza...no ale po odpięciu gdy się przejechałem to dalej jest to samo...Nie wiem już sam. mogło by to być przyczyną kończących się wtrysków czy tam pozapychanych...??
Avatar użytkownika
Młody 1.9TDI
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 26 sty 2013, o 09:49
Lokalizacja: Jasło

Postprzez lisek » 27 mar 2013, o 12:15

zapal go i odlacz wtyczke wtrysku sterujacego jak nim telepnie to znaczy ze sprawny,mozesz mu tez zmierzyc opornosc,niech ktos wsiadzie do auta i trzyma go na jakies 2tys obrotow a ty stukaj w sterujacy kluczem np plaska 13 tak wmiare mocno jak bedzie szarpalo silnikiem to sterujacy padl,no i najbardziej prawdopodobne ze masz juz tak zasyfiony nastawnik ze odlaczenie nic nie da ja tak mialem,wrazie gdybys potrzebowal wtryskow to mam komplet 1z,moge tez wyczyscic twoj nastawnik jesli sie boisz ale zamontowac musisz juz sam i radze nowe uszczelki koszt pod dekielek i pod nastawnik to okolo21 zl.
Wtryski AFN,ecu 16bit z passat b4,najdluzsza skrzynia ASD,wolna odma,egr off,kat wybity.
lisek
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 15 lis 2012, o 09:09
Lokalizacja: strzegowo

Postprzez Młody 1.9TDI » 27 mar 2013, o 15:15

jestem po przeglądzie, odpiąłem wtyczkę wtrysku sterującego i klapa, nic w pracy silnika się nie zmieniło.. jakieś porady ? ;)
Avatar użytkownika
Młody 1.9TDI
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 26 sty 2013, o 09:49
Lokalizacja: Jasło

Postprzez lisek » 27 mar 2013, o 16:31

Zmierz oporność sterującego. Musi mieć 100-120 ohma. Jeżeli ma inną oporność to jest do wymiany.
Wtryski AFN,ecu 16bit z passat b4,najdluzsza skrzynia ASD,wolna odma,egr off,kat wybity.
lisek
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 15 lis 2012, o 09:09
Lokalizacja: strzegowo

Postprzez Młody 1.9TDI » 27 mar 2013, o 17:44

ok zmierzę.a masz jakiś fajny sposób żeby go zmierzyć...możesz coś poradzić :-) ?
Avatar użytkownika
Młody 1.9TDI
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 26 sty 2013, o 09:49
Lokalizacja: Jasło

Postprzez lisek » 27 mar 2013, o 18:07

Nie rozumiem co to za pytanie)))) najfajniejszy sposob to uzyc miernika,jesli go nie posiadasz to w chinskim sklepie wszystko po 5zl mozna taki kupic za 9 do 11zl z bateria jest identyczny co ten w obi za 25 bez baterii heheh
Wtryski AFN,ecu 16bit z passat b4,najdluzsza skrzynia ASD,wolna odma,egr off,kat wybity.
lisek
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 15 lis 2012, o 09:09
Lokalizacja: strzegowo

Postprzez Młody 1.9TDI » 28 mar 2013, o 14:50

no i zmierzyłem i jest 86Ω z groszami. czyli wymiana mnie czeka? możecie polecić jaki dobry wtrysk?
Avatar użytkownika
Młody 1.9TDI
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 26 sty 2013, o 09:49
Lokalizacja: Jasło

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

cron