Proplem z mocą 1.9 TDi 90 KM

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez przemo87ax » 18 sty 2012, o 15:11

mike30 napisał(a):kolego miałem to samo i okazało sie ze jak przekraczam np 3000 obr to tracilem moc po redukowaniu sobie gazem znów smigal okazało sie ze problem tkwił w przewodach podcisnieniowych bo były poarchciałe zakupilem nowy przewód koło 4 meterków przełożyłem i nie mam już problemów cena przewodu koło 13 14 zł zależy gdzie pozdrawiam :)


no tak ale u mnie np nie idzie juz w ogóle od najmniejszych obrotów tak jak by w ogóle turbo nie ciągło, czasami jest tak ze idzie bez zarzutu a czasami jest tak ze sie pierdzieli na kazdym biegu , kiedys tak mialem tylko prezy 5 biegu a teraz zauwazylem ze i na 2.3.4 zaraz tez i dojdzie do 1:D :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
przemo87ax
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 6 maja 2008, o 17:41
Lokalizacja: Łowicz

 

Postprzez kusiu » 18 sty 2012, o 16:46

przemo87ax napisał(a):no tak ale u mnie np nie idzie juz w ogóle od najmniejszych obrotów tak jak by w ogóle turbo nie ciągło, czasami jest tak ze idzie bez zarzutu a czasami jest tak ze sie pierdzieli na kazdym biegu , kiedys tak mialem tylko prezy 5 biegu a teraz zauwazylem ze i na 2.3.4 zaraz tez i dojdzie do 1:D :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Tez tak mialem. Raz szedł normalnie, jak burza. Potem innym razem nie szedł wcale, aż pewnego dnia, na amen stał się mułowaty. Wina? Przepływka. Na 1 tego nie dostrzezesz, bo się sama z siebie szybko na obroty wkręca. No ale wszystko wychodzi na logach dynamicznych, zrobiłem i koledzy z forum mi pomogli :) 8-) .
Avatar użytkownika
kusiu
Badacz tematu
 
Posty: 156
Dołączył(a): 23 mar 2011, o 16:21
Lokalizacja: Olsztyn

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości

cron