Proplem z mocą 1.9 TDi 90 KM

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Proplem z mocą 1.9 TDi 90 KM

Postprzez przemo87ax » 16 sty 2012, o 16:19

Witam. szukalem na forum ale nie zlalazlem informacji zaspokajającej mój problem, otóż : problem polega na tym iż podczas jady wciskam gaz do dech i powoli autko sie zbiera puszcze gaz i ponownie dziada wcisne autko idzie jak tralala, i mam takie pytanko czy w takim przypadku turbina sie juz kwalifikuje do CZYSZCZENIA? idzie to jakos samemu zrobić? bądź tez rozważam jeszcze opcje przepływki - jak sądzicie a moze ktos ma jakies inne zdanie na ten temat ;] oleje plyny filtry wszystko na czas, autko jest zadbane i nie katowane przezemnie od 3 lat , sprowadzone z austrii. prosil bym o jakas porade ;]
przemo87ax
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 6 maja 2008, o 17:41
Lokalizacja: Łowicz

Proplem z mocą 1.9 TDi 90 KM

 

Postprzez Piaggio » 16 sty 2012, o 17:18

Jeżeli masz możliwość i wiesz jak zrób logi dynamiczne grupy 03, 08, 011 wstaw tutaj na forum i bedzie wszystko jasne co boli Twoje auto.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez przemo87ax » 16 sty 2012, o 17:56

Piaggio napisał(a):Jeżeli masz możliwość i wiesz jak zrób logi dynamiczne grupy 03, 08, 011 wstaw tutaj na forum i bedzie wszystko jasne co boli Twoje auto.


właśnie nie bardzo mam taka możliwość i powiem szczerze nie mam zielonego pojecia jak to zrobic
przemo87ax
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 6 maja 2008, o 17:41
Lokalizacja: Łowicz

Postprzez Piaggio » 16 sty 2012, o 22:21

Hymmm tak to dość cięzko jest jednoznacznie odpowiedziec- przepływke możesz od jakiegoś kumpla, znajomego podmienić i wtedy zobaczyć, tak samo możesz na chwile podmienić N75 oczywiście z auta które smiga dobrze, jezeli sie poprawi bedziesz mial odpowiedz, jezeli nie problem bedzie leżał gdzie indziej. ALe jezeli masz mozliwosc podmienienia na chwile to podmien, pozniej bedzie sie myslało dalej.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez ktm950 » 17 sty 2012, o 01:27

Na pewno to nie wina turbiny i na bank nie trzeba jej czyścić - zresztą w 1Z nie masz zmiennej geometrii tylko zwykły wastegate.
Ja miałem w zeszłym roku bardzo podobne objawy i okazało się, że do wymiany był N75. Jednak dopiero nowy załatwił sprawę, na niby sprawnej używce problem nie ustępował.
ktm950
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 4 lis 2011, o 15:38
Lokalizacja: GD/RLE

Postprzez przemo87ax » 17 sty 2012, o 17:04

byłem właśnie u mechanika podpiął pod kompa i stwierdził iż pompa wtryskowa jest na wykonczeniu a objawami jest dziwne cykanie i nierowna praca oraz brak mocy. jak Wy sie na to zapatrujecie?
przemo87ax
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 6 maja 2008, o 17:41
Lokalizacja: Łowicz

Postprzez slawek5t » 17 sty 2012, o 17:26

Zaworek n75 tak cyka.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Bradley » 17 sty 2012, o 20:04

przemo87ax napisał(a):byłem właśnie u mechanika podpiął pod kompa i stwierdził iż pompa wtryskowa jest na wykonczeniu a objawami jest dziwne cykanie i nierowna praca oraz brak mocy. jak Wy sie na to zapatrujecie?

Podpiac kabel i sczytac bledy potrafi kazdy {cenzura}.
Czy przejechal sie tym autem? Zrobil logi?
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez przemo87ax » 18 sty 2012, o 11:36

Bradley napisał(a):
przemo87ax napisał(a):byłem właśnie u mechanika podpiął pod kompa i stwierdził iż pompa wtryskowa jest na wykonczeniu a objawami jest dziwne cykanie i nierowna praca oraz brak mocy. jak Wy sie na to zapatrujecie?

Podpiac kabel i sczytac bledy potrafi kazdy {cenzura}.
Czy przejechal sie tym autem? Zrobil logi?



jechac na bank jechal , a co wiecej robil nie wiem bo mnie przy tym juz nie bylo byc moze i robil logi taka inf odebralem przy odbiorze auta ;]
przemo87ax
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 6 maja 2008, o 17:41
Lokalizacja: Łowicz

Postprzez Bradley » 18 sty 2012, o 12:26

Wraz z odbiorem samochodu powinienes dostac spis bledow, a takze wydruczek z logami co stanowi zapis wykonania badania.
Jak wsiade do samochodu i powiem, ze to zarowka w tylnej lampie to tez uwierzysz? ;)
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez przemo87ax » 18 sty 2012, o 12:46

Bradley napisał(a):Jak wsiade do samochodu i powiem, ze to zarowka w tylnej lampie to tez uwierzysz? ;)


nie no nie rob ze mnie debila ;] az tak zielony nie jestem ;]
przemo87ax
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 6 maja 2008, o 17:41
Lokalizacja: Łowicz

Postprzez mike30 » 18 sty 2012, o 14:01

kolego miałem to samo i okazało sie ze jak przekraczam np 3000 obr to tracilem moc po redukowaniu sobie gazem znów smigal okazało sie ze problem tkwił w przewodach podcisnieniowych bo były poarchciałe zakupilem nowy przewód koło 4 meterków przełożyłem i nie mam już problemów cena przewodu koło 13 14 zł zależy gdzie pozdrawiam :)
mike30
Czytacz
 
Posty: 67
Dołączył(a): 16 sie 2011, o 11:01
Lokalizacja: Piaseczno

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości

cron