Dzieki uprzejmosci kolegi Matrasa z forum golfa zamienilismy sie zaworkami, wyruszulismy na A4, przeventylowalismy silnik i wszystko dzialalo perfekcyjnie. Zmienilem na swoj trefny zaworek i na 2 biegu podwiesilo mi znowu zawory
[ Dodano: 2010-03-27, 13:55 ]
Czy polaczenie czerwonego wezyka z niebieskim powinno byc z
a) podpieta kostka zasilajaca n75 i zostawionym wezykiem czarnym idacym do rury ssacej przed turbina. Czerwony i niebieski polaczone (np. za pomoca rurki z wkladu do dlugopisu)
b) kostka zasilajaca n75 powinna byc odpieta, czerwony i niebieski polaczone (np. za pomoca rurki z wkladu do dlugopisu)
Moje pytanie zrodzilo sie z tego, ze w przypadku
a)
auto ma kopa, ale laduje 1,5bar i przy 3,5tys obr/min wali, cyka (jak popychacze) i notlauf sie pojawia z wiadomych wzgledow. Wysterowanie n75 na max ~93% Brak bledu n75 w sterowniku.
b) Wysterowanie n75 na ~66% non stop, auto chodzi jak SDI ale rowno przyspiesza, doladowanie aktualne jest ciut wyzsze od zadanego. Blad w sterowniku n75 i nie da sie go usunac.
Mnie sie wydaje, ze sztanga WG jest konkretnie zapieczona, wiec na ktory przypadek mam patrzec a czy b zeby zrobic loga z bypassem i wiedziec, ze teraz jest ok. Moze sie okazac, ze jednak moj stary zaworek byl ok. Choc byl podmieniany n75 na sprawny i auto jechalo normalnie, brak notlaufa, wiec tutaj mnie kompletnie zaskoczylo.