Prosba do tych, ktorzy maja 1Z

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez marcusblue » 14 mar 2010, o 23:56

Bradley Jak chcesz to mogę się podmienić zaworkiem :-)
hamownia to takie miejsce, gdzie sie chamy spotykają i wymieniają wykresami...
Avatar użytkownika
marcusblue
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 19:37
Lokalizacja: Bielsko- Biała

 

Postprzez Bradley » 15 mar 2010, o 00:15

Dalsza kontynuacja watku w piatek za tydzien kiedy wroce do domu.
Nie mostkowalem niebieskiego-czerwony co wykreslilo gruche z "czarnej listy" ale na logach bylo widac, ze czasem n75 dzialal sprawnie ale w wiekszosci przypadkow konczylo sie to notlaufem.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez leopard » 16 mar 2010, o 03:25

Bradley napisał(a):Dalsza kontynuacja watku w piatek

zalej Wd40 - pi#%*nij nim o glebe 2 razy (tylko z wyczuciem) i zakładaj do auta - będzie banglać ;)
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Bradley » 16 mar 2010, o 19:58

wg czy n75? :luka:
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez leopard » 16 mar 2010, o 22:03

Bradley napisał(a):wg czy n75?


N75
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Bradley » 27 mar 2010, o 14:56

Dzieki uprzejmosci kolegi Matrasa z forum golfa zamienilismy sie zaworkami, wyruszulismy na A4, przeventylowalismy silnik i wszystko dzialalo perfekcyjnie. Zmienilem na swoj trefny zaworek i na 2 biegu podwiesilo mi znowu zawory :lol: :zly:

[ Dodano: 2010-03-27, 13:55 ]
Czy polaczenie czerwonego wezyka z niebieskim powinno byc z

a) podpieta kostka zasilajaca n75 i zostawionym wezykiem czarnym idacym do rury ssacej przed turbina. Czerwony i niebieski polaczone (np. za pomoca rurki z wkladu do dlugopisu)
b) kostka zasilajaca n75 powinna byc odpieta, czerwony i niebieski polaczone (np. za pomoca rurki z wkladu do dlugopisu)


Moje pytanie zrodzilo sie z tego, ze w przypadku
a)
auto ma kopa, ale laduje 1,5bar i przy 3,5tys obr/min wali, cyka (jak popychacze) i notlauf sie pojawia z wiadomych wzgledow. Wysterowanie n75 na max ~93% Brak bledu n75 w sterowniku.
b) Wysterowanie n75 na ~66% non stop, auto chodzi jak SDI ale rowno przyspiesza, doladowanie aktualne jest ciut wyzsze od zadanego. Blad w sterowniku n75 i nie da sie go usunac.


Mnie sie wydaje, ze sztanga WG jest konkretnie zapieczona, wiec na ktory przypadek mam patrzec a czy b zeby zrobic loga z bypassem i wiedziec, ze teraz jest ok. Moze sie okazac, ze jednak moj stary zaworek byl ok. Choc byl podmieniany n75 na sprawny i auto jechalo normalnie, brak notlaufa, wiec tutaj mnie kompletnie zaskoczylo.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez respekt » 27 mar 2010, o 15:52

U mnie też pojawiał się notlauf i połączyłem wężyki na podpiętej kostce i wszystko działa poprawnie :) więc chyba na podpiętej jeździj.
Avatar użytkownika
respekt
Members
 
Posty: 374
Dołączył(a): 7 wrz 2009, o 13:30
Lokalizacja: Wrocław/Trzebnica
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Bradley » 27 mar 2010, o 17:58

Sprawa ogarnieta. Sztanga rusza sie juz jak ta lala. Na bajpasie laduje max 1621,8, 1611,6mbar wiec n75 mowi na 100% bajbaj.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości