Prosba do tych, ktorzy maja 1Z

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Prosba do tych, ktorzy maja 1Z

Postprzez Bradley » 14 mar 2010, o 14:53

Przekreccie kluczyk: czy cyka wam n75?
Jesli tak to: poczekajcie ok. minuty.
Czy n75 przestal cykac po jakims czasie czy dalej cyka?


Zdejmijcie kostke od n75 i sprawdzcie napiecie na:
wylaczonym silniku
przekreconym zaplonie
odpalonym silniku.


Thank you :)
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Prosba do tych, ktorzy maja 1Z

 

Postprzez SotoM » 14 mar 2010, o 17:07

i po coto wszystko....?? u mnnie raz cyka raz nie,auto jeździ bez problemu....
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Bradley » 14 mar 2010, o 17:59

SotoM napisał(a):auto jeździ bez problemu....

No a u mnie nie, wiec jedyne co zostalo to napiecie na kostce lub sam zawor. Ot co po co to.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez marcinkoz2910 » 14 mar 2010, o 18:03

a VAG nic nie pokazuje? :chytry:
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez Bradley » 14 mar 2010, o 18:28

Pokazuje standardowy blad mowiacy o przekroczonej wartosci doladowania w rurze rozgalezniej (to tak z pamieci pisze). Na logach widac, ze n75 nie radzi sobie zbytnio. Wysterowanie na max >90% a turbo wali 1,45bar... az do notlaufa.
Kiedys n75 cykal po przekreceniu kluczyka i jezdzilo dobrze.
Teraz nie cyka i jezdzi zle, wiec... wnioski nasuwaja sie same. Albo napiecie albo sam zawor.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez Snejk18 » 14 mar 2010, o 19:18

Raczej zawór. Jak turbo przeładowuje to raczej jego wina. U mnie nie cykał (przynajmniej nie na tyle głośno, żebym go słyszał ze środka samochodu) i jeździło dobrze, zaczął cykać (tzn, zacząłem go słyszeć w środku) i jakiś miesiąc później musiałem kupić nowy... Ale może u mnie była to kwestia mrozów (popsuł się w te największe po minus dwadzieścia kilka stopni).

Sprawdź może najpierw przewody od niego czy któryś nie spadł albo nie pękł. Jeżeli z nimi wszystko będzie OK to najprawdopodobniej będziesz musiał zainwestować w nową N75-tkę.

Jak masz możliwość, to przełóż od kogoś z takim samym silnikiem, dla sprawdzenia :D
Avatar użytkownika
Snejk18
Fanatyk
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 22:19
Lokalizacja: Nasielsk

Postprzez Bradley » 14 mar 2010, o 20:12

Nie znam nikogo z B-B lub Katowic kto ma taki archaiczny n75 ;)
N75 na podcisnienie no problemo, a na cisnienie niestety.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez Golfik1986 » 14 mar 2010, o 21:57

u mnie raz go slychac raz nie zalezy jak mu sie zachce. a jak byly mrozy i energiczniej jezdzilem zeby go rozgrzac a silnik jeszcze byl zimny to az tak mruczal jak kot haha jak kogos wiozlem to sie smial co tak mruczy czy mam kota pod maska :lol: ale ogolnie auto wkreca sie dobrze takze olewam to narazie
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Robertuss » 14 mar 2010, o 22:36

Golfik1986 napisał(a):u mnie raz go slychac raz nie zalezy jak mu sie zachce

u mnie to samo :) silnik chodzi bez problemów jak cyka i nie cyka ;D
Avatar użytkownika
Robertuss
Members
 
Posty: 1234
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 08:00
Lokalizacja: Świecie
Rocznik: 1999
Silnik: 2.8 AQD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez kryhaziom » 14 mar 2010, o 22:43

u mnie cyka non toper, nie cykał jak było -20 bo pewnie zamarzł :-D
Avatar użytkownika
kryhaziom
Badacz tematu
 
Posty: 241
Dołączył(a): 20 gru 2009, o 12:31
Lokalizacja: jelenia gora

Postprzez Bradley » 14 mar 2010, o 23:00

Dzieki za odpowiedzi. Znajde kogos to podmienie i sprawdze.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez SotoM » 14 mar 2010, o 23:29

a moze wina nie tkwi w nadcisnieniu zaworkach weżykach tylko grucha ma doś życia... sprawdzałeś ją Bradley, ...??
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości

cron