Prośba o analizę logów 1.9tdi AHU

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez palio » 3 lut 2014, o 20:01

Reiven napisał(a):brudny lub uszkodzony zawór regulacji kąta początku tłoczenia.


To wtedy powinno wywalić błąd 00550.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez Reiven » 3 lut 2014, o 20:05

No właśnie nie koniecznie, już się spotkałem z sytuacja że nie wywalało błędu.
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez krzyś » 3 lut 2014, o 20:07

palio napisał(a):
Reiven napisał(a):brudny lub uszkodzony zawór regulacji kąta początku tłoczenia.


To wtedy powinno wywalić błąd 00550.


nie koniecznie bo dynamicznie steruje ok ale jak sitko jest zasyfione ten nie nadąża upuszczać ciśnienia z tłoka przestawiacza co skutkuje przyspieszeniem kata wtrysku. jest jeszcze taka opcja że ma podbite cisnienie wewnętrzne w pompie. Spróbowałbym opóźnić trochę kąt statyczny na tyle żeby wysterowanie n108 wzrosło
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez palio » 3 lut 2014, o 20:08

To nie pozostaje nic innego jak zajrzeć do pompy i sprawdzić zawór.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez grover » 29 lis 2014, o 00:08

Witam, oceni mi ktos ten log? Auto szarpie/przerywa na max wcisneitym pedale gazu powyżej ok. 2tys obr. i w tych momentach szarpnięcia/przerywania słychać gwizd turbiny tak jakby uchodziło ciśnienie na zewnątrz. Czy da się ocenić czy to nieszczelność czy coś ze sterowaniem?

przepływka kąt wtrysku itp wszystko ok.

z góry dzięki:)

http://vaglog.pl/log_194696.html
grover
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 14 sty 2014, o 22:39
Lokalizacja: wrocław

Postprzez palio » 29 lis 2014, o 10:48

Na jakiej turbinie to jeździ? Podaj więcej danych auta. Przydałby się dynamiczny 008, 010, 003.
Spore doładowanie jak na ori turbo. Nie osiąga zadanego ciśnienia w całym zakresie obrotów.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez grover » 30 lis 2014, o 22:16

A więc tak, jest to komputer przełożony z auta z 1 strony tam są logi z drugiego golfa a tego mam od 3 tyg. AHU i tutaj też jest AHU. W tym drugim niema takich objawów chociaż też jest niedoładowanie. Tamten dymi ten nie. Wkejam logi 008 010 i 003

http://vaglog.pl/log_195224.html
grover
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 14 sty 2014, o 22:39
Lokalizacja: wrocław

Postprzez palio » 2 gru 2014, o 22:17

Sprawdź wtrysk sterujący.
Co do dymienia to są 2 różne softy.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez grover » 2 gru 2014, o 23:32

a dlaczego stawiasz że coś z nim nie tak?
grover
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 14 sty 2014, o 22:39
Lokalizacja: wrocław

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 50 gości