Prośba o interpretację logów

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Prośba o interpretację logów

Postprzez Artym » 12 sty 2009, o 00:33

bardzo proszę o interpretację logów... AFN nie jedzie jak trzeba, nie wykazuje żadnych błędów, od około 2500obr/min do 3000obr/min czuć spadek mocy i słychać że turbina przestaje pompować( co zresztą widać na logach.
bez obciążenia 003
Obrazek

003 na 3cim biegu
Obrazek

010 na 3cim biegu
Obrazek

011 na 3cim biegu
Obrazek

Timing
Obrazek
Artym
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 10 sty 2009, o 02:52
Lokalizacja: Olsztyn

Prośba o interpretację logów

 

Postprzez leopard » 12 sty 2009, o 00:39

daj jeszcze pod obciążeniem 008
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Artym » 12 sty 2009, o 01:55

dodam że nic nie kopci ... ani troszeczke, no i przepływka wg vag. nie mieści sie w ryzach bo wskazuje coś koło 415 mg/skok na wolnych obrotach.

leopard napisał(a):daj jeszcze pod obciążeniem 008


008 na 3ce
Obrazek
Artym
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 10 sty 2009, o 02:52
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez leopard » 12 sty 2009, o 04:43

między 2200 a 2500 masz ograniczoną dawke paliwa - tnie ją przepływomierz ...
moim skromnym zdaniem przyczyny szukaj w:

katalizator
przepływomierz (mimo że go sprawdzałes - możesz na próbę podmienic)
podtarte łopaty turbiny lub drobna nieszczelność w układzie dolotu - i tu bym szukał w pierwszej kolejności
jakie masz korekcje w 013 (gorący silnik - bieg jałowy)
czy auto kopci ??

BTW - sprawdzałeś EGR ??
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Artym » 12 sty 2009, o 11:34

leopard napisał(a):czy auto kopci ??

BTW - sprawdzałeś EGR ??


j.w. nic nie kopci nigdy.

właśne się wczoraj naczytałem o egr i bede raczej je izolował;] + czyszczenie kolektora.

A co z tą przepływką że ona tak wysoko stoi?
Artym
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 10 sty 2009, o 02:52
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez leopard » 12 sty 2009, o 16:45

Artym napisał(a):A co z tą przepływką że ona tak wysoko stoi

tym się nie przejmuj ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Artym » 17 sty 2009, o 02:43

leopard napisał(a):jakie masz korekcje w 013 (gorący silnik - bieg jałowy)

Obrazek

troche dzisiaj pokręciłem i zauważyłem że mógłbyć lekki przedmuch na uszczelce kol. ss. z głowicą jak i na rurze dolotowej. po wyeliminowaniu niemożność jest znacznie krótsza i przeniosła się wyżej.
Przeczyściłem kolektor i zaślepiłem EGR...
Obrazek
Obrazek
Artym
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 10 sty 2009, o 02:52
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez leopard » 17 sty 2009, o 02:52

AFN - w jakiej budzie to siedzi - golf/passat/ibiza ??
czy Scirocco+ z opisu ??
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Artym » 17 sty 2009, o 03:17

golf 3 gti
Artym
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 10 sty 2009, o 02:52
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez leopard » 17 sty 2009, o 15:48

jeśli masz możliwośc - zdejmij z turbiny rurę idącą z filtra powietrza i zrób zdjęcie łopatek wirnika po stronie "zimnej"

masz mozliwośc shamowania golfa ??
wykres wiele by wyjaśnił ... zdjęcie turbulum też będzie bardzo pomocne
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości