prosze o ocene logów 1z

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez simson233 » 24 lis 2012, o 15:06

http://vaglog.rtnet.pl/ewela6458_105720.html logi po wyczyszczeniu przeplywki
simson233
Czytacz
 
Posty: 118
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 22:15
Lokalizacja: jeziorany

 

Postprzez palio » 24 lis 2012, o 15:22

Poprawa jest widoczna. Jak na ori soft to wszystko jest w najlepszym porządku :ok:
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez slawek5t » 24 lis 2012, o 15:32

Jak teraz auto ciągnie ? Bo wskazania przepływki się poprawiły i jest teraz okej.
Na jakim biegu logowałeś ?

Zrób logowanie tylko grupy 011 - bedzie widac wszystko dokladniej. Najlepiej na czwartym biegu.
Na piątce nadal muli ?

Filtr paliwa kiedy zmieniany ? a powietrza ?
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez simson233 » 24 lis 2012, o 15:39

logowałem na 3 biegu moze cos tak sie poprawilo no wlasnie filt powietrza dzisiaj zagladałem to brudny to wymienie po weekendzie filtr paliwa nie wiem kiedy byl wymieniany bo od kąt go kupilem zrobilem 7 tys wiec tez trzeba bedzie wymienic a z turba wszystko wpozadku ?
simson233
Czytacz
 
Posty: 118
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 22:15
Lokalizacja: jeziorany

Postprzez palio » 24 lis 2012, o 15:46

Tak z turbo wszystko jest w porządku. Po wymianie filtra powietrza powinno też coś się delikatnie poprawić. Wymień oba filtry a będzie chodził aż miło.

Najlepiej jest wymieniać wszystkie filtry przy wymianie oleju (filtr oleju, paliwa i powietrza - wszystkie razem).
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez simson233 » 24 lis 2012, o 15:50

to dadam jeszcze dzisiaj logi z kanalu 011 ale jak widze to turba lar ma wieksze doladowanie raz mjejsze i tak skacze czemu tak
simson233
Czytacz
 
Posty: 118
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 22:15
Lokalizacja: jeziorany

Postprzez palio » 24 lis 2012, o 15:59

Ciężko powiedzieć dlaczego u Ciebie nie trzyma wartości zadanej tylko skacze. Posprawdzaj wężyki czy nie są popękane i czy są szczelne.

[ Dodano: 2012-11-24, 15:02 ]
Po wyżej 3500 RPM przepływka obcina dawki paliwa to i turbo mniej ładuje.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez simson233 » 24 lis 2012, o 16:03

ok a ile moga kosztowac takie weze to bym powymieniał a moze zaworek n75 pierdzieli , a mozesz mi powiedziec na liczniku mam caly czas temp 70 stopni i ani drgnie raz sie zdazyło w wakacje ze bylo 80 czemu przeplywka obcina dawke ?
simson233
Czytacz
 
Posty: 118
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 22:15
Lokalizacja: jeziorany

Postprzez palio » 24 lis 2012, o 16:10

Tak jest napisany soft. Ochrona turbo, aby nie ładowało cały czas na full. Wężyki mogą kosztować max 2 zł za metr o średnicy 3,2mm.

Aby sprawdzić czy winny jest N75 to zrób tak: zdejmij z zaworka dwa wężyki czerwony i niebieski. Następnie połącz je ze sobą. Przejedź się zrób logi i zobacz czy coś się zmieniło.

Być może termostat jest do wymiany. Zrób to jak najszybciej. Polecam WAHLERA.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez simson233 » 24 lis 2012, o 16:16

ok to wymienie te weze i filtry i zrobie login i wstawie na forum

[ Dodano: 2012-11-24, 15:20 ]
troche dziwne jak przejchałem 20 km i patrzałem na vagu temp to bylo 77,5 stopnia czyli co termostat do wymiany ?
simson233
Czytacz
 
Posty: 118
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 22:15
Lokalizacja: jeziorany

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości