Przepływka zaniża wartości. Umyj ją płynem do przepływek i jeszcze raz wrzuć loga dynamicznego. Jeżeli to nie pomoże to tylko wymiana.
Co do prędkości v-max: Turbo nie osiąga zadanej wartości powyżej 2200 obr/nim gdyż LMM zaniża wartości. Zajmijmy się najpierw przepływką doprowadźmy ją do tego aby wskazania były prawidłowe a potem będziemy myśleć dalej.
A robiłeś logi po wyczyszczonym przepływomierzu? Jak zrobiłeś logi to wrzuć. Chętnie je obejrzę. Jak możliwość to podmień od kogoś przejedź się i zrób logi. Wtedy będzie wiadomo, że winna jest przepływka.
A jaką masz przepływkę? Pierburg czy Bosch? Jak możesz to podaj jej numery. Są na górze przepływomierza.
nie robilem logów ok to puzniej zrobie ale patrzałem w polskim vagu i wartosci powiny sie zgrywac a sie roznia o ponad 1000 mam przeplywke pierburg 074906461
Nie bawiłbym się w używki. Spisałbym numery z przepływki i poszedł do sklepu zaytać się jaka cena. Ja za swoją przepływkę zapłaciłem ok 700 zł. Nowa ori.
Nie liczyłbym na coś tańszego. W Inter-carsie cena przepływki ok. 640 zł bez zniżek.
Ewentualnie możesz zrobić tak: kupujesz na szrocie jakąś używkę wkładasz do auta i sprawdzasz za pomocą vaga jakie ma wartości. Oczywiście wszystko ustalasz ze sprzedawcą jak zła to zwracasz. Ale nigdy nie wiadomo jak długo na niej pośmigasz.