prosze o ocene logow

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

prosze o ocene logow

Postprzez ksenonn » 6 lut 2009, o 22:37

witam, ocencie prosze logi

wyszly takie bledy:

575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym
różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY
519 Czujnik ciśn.w przewodzie dolotowym-G 71
zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY
objaw taki, ze przy ok. 3tys obr z peadlem w podlodze na 3 biegu czuc chwilowy spadek mocy dak jakby go przytkalo,

prosze o ocene, z gory dzieki :)


Obrazek

czy da sie jakos vagiem sprawdzic czy moze jakos inaczej zawor n75, tubo nie tak dawno bylo czyszczone, wezyki tez spoko

na drugi dzien po testach wyszedl mi juz tylko blad 519


ps zauwazylem ze przy n75 bylo cos juz gmerane, tzn jedna rurka plastikowa byla klejona - ta czarna przy tej metalowej obreczy
dzisiaj jezdzilem i bylo spoko, nie zawsze przybucie auto lapie notlaufa

[ Dodano: 2009-02-06, 22:13 ]
ten czarny cycek mam klejony http://members.lycos.co.uk/boroweq/n75/10.jpg

moze miec to jakis wplyw na zmule?
Avatar użytkownika
ksenonn
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 22 wrz 2008, o 11:48
Lokalizacja: Krakow

prosze o ocene logow

 

Postprzez leopard » 7 lut 2009, o 03:12

turbina przałodowuje i dosyć mocno ... wyglada na to że elektrozaworek nie może wyregulowac ciśnienia doładowania ...

zamień elektrozaworki EGR'u z elektrozaworkiem turbiny i zrób jeszcze raz logi z tym że w elektrozaworku EGR'u zaslep wężyk zasilający

myślę że nie ominie cię kupno nowego elektrozaworka turbulum - jeśli uporaszsię z tym problemem będzie wiadomo po logach jak układa się ciśnienie doładowania
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez ksenonn » 7 lut 2009, o 10:13

dziekuje leopard, tak tez sie szykowalem na kupno nowego zaworka, powiedz mi jeszcze ktory to mam wezyk zaslepic, bo jest ich tam jak dobrze kojaze ze 3, jak najlepiej go zaslepic? moge go zdjac z n18 i po prostu czyms chwilowo zatkac, moze byc zdjety z zaworka przy testach??

sprobuje jeszcze n75 przeczyscic, mam nadzieje ze sie nie rozleci, bo juz jedna rurka w nim byla klejona (nie przeze mnie) czy moze od razu kupic nowy??

pozdrawiam
Avatar użytkownika
ksenonn
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 22 wrz 2008, o 11:48
Lokalizacja: Krakow

Postprzez leopard » 7 lut 2009, o 13:16

zdejmij i zatkaj (śrubką) węzyk z zawuru EGR'u (bezpośrednio przy EGR'ze ) - podmień zaworki - chodzi o to żeby vakum pompa nie ciagnęła lewego powietrza - poza tym jak zamienisz zaworki później nie będzie problemu z prawidłowym podłaczeniem węzyków ... widziałem już przypadek podłazcenia do zaworka N75 węzyka od spryskiwaczy :wstyd: nie musze mówic jakie jaja po tym wyszły :hyhy:

moim zdaniem nie ma sensu łatać tego zaworka - jeśli chcesz koniecznie zaoszczędzić qp używkę (jak najtaniej) i złóż z 2 jeden cały - tylko czy jest sens ??
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez ksenonn » 7 lut 2009, o 16:10

kombinowac za bardzo i prowizorki robic nie bede - nie ma mowy

czyli wkrece srubke w ten wezyk i nie bedzie problemu jak na egr nie bedzie w ogole wezyka?

dzisiaj troche dociskalem to czuc lekkie zamulanie przy wyzszych obrotach, ale auto nie wchodzi w tryb awaryjny, mam nadzieje ze winny jest n75 a nie cos innego :-/

musze sprawdzic na podmienionych zaworkach jaki bedzie efekt , dodam tez logi, ktore robic, tak jak wczesniej 008, 010, 011 czy jakies jeszcze?
Avatar użytkownika
ksenonn
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 22 wrz 2008, o 11:48
Lokalizacja: Krakow

Postprzez leopard » 7 lut 2009, o 23:32

03
08
011
pod obciążeniem

01
04
013
na jałowym biegu - gorący silnik
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Reiven » 28 lut 2009, o 23:41

Najprościej było by vagiem zrobić sprawdzenie elementów wykonawczych i wybrać zwór N57 będziesz słyszał cykanie zaworu i ruszający się siłownik poza tym myślę ze raczej siłownik sprężarki się zacina bo jak pada zawór to raczej nie doładowuje bo siłownik jest w pozycji wyjściowej ale mogę się mylić.
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości