Prosze o ocene logów

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Prosze o ocene logów

Postprzez Pikuś » 19 mar 2009, o 20:07

Witam ostatnio zwiekszalem moc w swoim golfie i mam taki problem ze czasami jest taka sytuacja ze silnik traci moc i ostro dymi dzieje sie to na cieplym silniku przy okolo 3500- wzwyz obrotow. Nie dzieje sie to zawsz, ale bardzo czesto. Sytuacja zdaza sie tez gdy na postoju przegazuje golfa tak do 4 tys. to golfem zaczyna strzesc zaczyna mocno dymic i obroty spadaja gdzies do 900. oto logi
log1
log2
log3
log4
log5
Niedługo:
Lepsze hamulce
Wydajniejsza turbina
Wydajniejsza pompa



Zrobione:

Wtryski 216
Virusik
New Sprzegło
i wiele innych :P
Avatar użytkownika
Pikuś
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 16:03
Lokalizacja: Płock

Prosze o ocene logów

 

Postprzez leopard » 19 mar 2009, o 20:52

to jest jakaś sieczka a nie logi ... zrób to zgodnie ze sztuką - daj jeszcze raz do oceny ...

co masz na myśli pisząc "zwiekszyłem moc w swoim golfie" - masz auto po czipie czy z boxem (czytaj opornikiem)
w opisie widze 1Z 135 KM - hamowałes to auto czy wartość podałeś z mokrego palca i pomiaru wiatru :-P
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Pikuś » 19 mar 2009, o 21:25

Mam zmienione wtryski (216) i program robilem to u kolegi z innego forum o VW (Adamm). On robil te logi. Ja niestety nie mam VAG'a.


Czyli nic z tego nie da sie odczytac ? ;/ Szkoda bo niestety nie mam mozliwosci zrobic ponownie logow. A problem z samochodem mnie meczy. Mechanik mowil mi ze to pompa olejowa ktora daje za duze cisnienie i podwiesza popychacze.


ps: Był hamowany - mam wykres
Niedługo:
Lepsze hamulce
Wydajniejsza turbina
Wydajniejsza pompa



Zrobione:

Wtryski 216
Virusik
New Sprzegło
i wiele innych :P
Avatar użytkownika
Pikuś
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 16:03
Lokalizacja: Płock

Postprzez leopard » 19 mar 2009, o 22:55

pompa oleju ??
łatwo sprawdzić - niech ciśnienie oleju sprawdzi - będzie wiadomo ... prędzej za duże doładowanie podpiera zawory niż pompa oleju ... ale wszystko jest mozliwe - diagnozuj - poza tym jeśli adamm zajmuje się profesjonalnie modami - wlutował podstawki - wrzuć ori soft i testuj ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez SotoM » 19 mar 2009, o 23:41

Pikuś, a ile Nm??
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez To_mas » 19 mar 2009, o 23:55

te logi to jest jakaś masakra !!! Pikuś, te logi Ci robił Adamm z warszawy ??

[ Dodano: 2009-03-19, 22:56 ]
dobra juz wiem ze to od Niego :)
popatrzymy na vwgolf :)
gg 6794125 lub PW

- Diagnostyka VAG (głównie silniki TDI)
- Blacharka Lakiernictwo i mechanika pojazdowa !!

- Polerowanie aluminium - felgi / pokrywy itp!!!!
- Podniesienie moc w twoim TD :)
Avatar użytkownika
To_mas
Czytacz
 
Posty: 66
Dołączył(a): 5 mar 2009, o 01:27
Lokalizacja: Żywiec

Postprzez Pikuś » 20 mar 2009, o 16:32

Sotom tylko 293Nm :-) Mimo 16 bitowego kompa.

Tak to Adamm z Wawki. Moze wspolnymi silami damy rade opanowac moj samochod. W poniedzialek jade sprawdzic cisnienie.
Niedługo:
Lepsze hamulce
Wydajniejsza turbina
Wydajniejsza pompa



Zrobione:

Wtryski 216
Virusik
New Sprzegło
i wiele innych :P
Avatar użytkownika
Pikuś
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 16:03
Lokalizacja: Płock

Postprzez SotoM » 23 mar 2009, o 11:03

Pikuś napisał(a):Sotom tylko 293Nm :-) Mimo 16 bitowego kompa.

to ja mam 8 bitówkę i tyle Nm miałem na lajtowym chipsie :-) ale nieważne. przynajmniej sprzęgło masz bezpieczne...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Pikuś » 25 mar 2009, o 19:54

To ja ponownie

Dzis robilem pomiar cisnienia oleju:


Na zimnym: 6 po dodaniu gazu 7 (w celu sprawdzenia)
Na cieplym: 3 po dodaniu gazu 5,5

Czy to pompa?

A jesli za duze doladowanie to co trzeba zrobic ?
Niedługo:
Lepsze hamulce
Wydajniejsza turbina
Wydajniejsza pompa



Zrobione:

Wtryski 216
Virusik
New Sprzegło
i wiele innych :P
Avatar użytkownika
Pikuś
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 16:03
Lokalizacja: Płock

Postprzez leopard » 26 mar 2009, o 00:02

Pikuś napisał(a):Dzis robilem pomiar cisnienia oleju:

przy 2000 obr/min powinno być 2.0 ... sprawdź jeszcze raz
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Pikuś » 26 mar 2009, o 16:09

Niestety osobiscie nie mam mozliwosci sprawdzenia cisnienia. bylem u mechanika. dzis jeszcze raz pod kompa go podlacze

[ Dodano: 2009-03-26, 18:03 ]
A teraz do obiawow doszlo po mierzeniu manometrem jeszcze cos jednego ;/

Po przekroczeniu 2000 tys obrotow zapala sie lampka od oleju (miga) i towarzyszy temu dzwiek przerywany. Dziwne bo wczesniej tego nie mialem dopiero po sprawdzeniu cisnienia. Co sie moglo stac ? ;/
Niedługo:
Lepsze hamulce
Wydajniejsza turbina
Wydajniejsza pompa



Zrobione:

Wtryski 216
Virusik
New Sprzegło
i wiele innych :P
Avatar użytkownika
Pikuś
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 16:03
Lokalizacja: Płock

Postprzez leopard » 27 mar 2009, o 00:28

mechanik zapomniał podłaczyc czujnik ciśnienia oleju ... jeśli nie - nie chce być złym prorokiem - kończy się silnik - nie ma ciśnienia oleju = remont
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości

cron