przerywa

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Bradley » 19 cze 2009, o 23:58

Moze kiedys wyczyszcze i moj tylko martwi mnie odkrecenie pokrywki bo tam jest glupia trojkatna sruba.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

 

Postprzez leopard » 20 cze 2009, o 01:26

Bradley napisał(a):glupia trojkatna sruba.

śruba to piqś w porównaniu z lutowaniem drutów / złamany czujnik drogi przesuwu / błąd przekroczonej wartości maxymalnej nastawnika + wqrzająca migająca kontrolka świec ... "takie ryzyko zawodowe"
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Macros » 21 cze 2009, o 20:21

Witam!

U mnie kiedyś też były objawy podobne do tego co pisze raf.sie, czasami przy przyspieszaniu silnik zadławił się na chwile, później znów przez jakiś czas było ok.
Nastawnik był już wcześniej czyszczony, przepływka również, silnik po regulacji... początkowo sądziłem, że to wina rozgrzebania nastawnika, jednak odkąd zmieniłem stacje paliw i tankuje tylko na niej, problem z dławieniem się silnika już nie występuje....

raf.sie, może to kwestia jakości paliwa???

Pozdrawiam.
Macros
Macros :)
Golf III 1.9 TDI 90KM '94r
Avatar użytkownika
Macros
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 1 mar 2008, o 21:09
Lokalizacja: Żywiec (okolice)

Postprzez Procent » 22 cze 2009, o 00:17

Jak przepływomierz jest zepsuty to auto nie ma mocy, a nie szarpie. I tak jak pisał kolega Bradley, to cena przepływki to minimum 200 zł i to zamiennik, ale osobiście zainwestowałbym w ori bo zamienniki jak to zamienniki. Za 20 zl to nawet filtra powietrza do mk3 się nie kupi. A przepływka to istotne urządzenie w TDI
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 28 gości