przy odpalaniu glosne klepanie i miganie kontrolki oleju

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

przy odpalaniu glosne klepanie i miganie kontrolki oleju

Postprzez mariusz2240 » 27 lut 2012, o 01:39

Witam jestem tu nowy i mam powazny problem z moim golfikiem. Kiedy go rano odpalam to wydaje gosny klekot taki jakby chodzil na sucho i plychac go mniej wiecej 15 sekund oraz mignie kontrolka oleju cztery razy. wymienione byly szlanki oraz pompa olejowa olej ma wlany 10w40 mobil prosze pomocy.
mariusz2240
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 01:30
Lokalizacja: galewice

przy odpalaniu glosne klepanie i miganie kontrolki oleju

 

Postprzez slawek5t » 27 lut 2012, o 02:36

Te szklanki tak pukają. Lepszy byłby olej 5w.
Poczekaj na fachowców bo są tu tacy, oni ci powiedzą co masz zrobić :)

Przy -5 stopni ci tak robi ?
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez kusiu » 27 lut 2012, o 07:55

Klepanie, a migotanie kontrolki to mogą być 2 różne sprawy. Jeżeli kontrolka miga za każdym razem tyle samo, to najprawdopodobniej załączyła Ci się inspekcja i wystarczy ją skasować kombinacją klawiszy na liczniku:)
Avatar użytkownika
kusiu
Badacz tematu
 
Posty: 156
Dołączył(a): 23 mar 2011, o 16:21
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez slawek5t » 27 lut 2012, o 14:24

kusiu napisał(a):Jeżeli kontrolka miga za każdym razem tyle samo, to najprawdopodobniej załączyła Ci się inspekcja i wystarczy ją skasować kombinacją klawiszy na liczniku:)

U mnie przy inspekcjach nie migała ...
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez mariusz2240 » 27 lut 2012, o 16:52

Wiedz na poczatku dziekuje za zainteresowanie moim problemem :-D A teraz do rzeczy wiec tez myslalem o syntetyku ale mechanik mi odoradza z powodu przebiegu 290000 tysiecy a co do inspekcji to bylem na komputerze i zero bledow.
mariusz2240
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 01:30
Lokalizacja: galewice

Postprzez kusiu » 27 lut 2012, o 17:48

slawek5t napisał(a):
kusiu napisał(a):Jeżeli kontrolka miga za każdym razem tyle samo, to najprawdopodobniej załączyła Ci się inspekcja i wystarczy ją skasować kombinacją klawiszy na liczniku:)

U mnie przy inspekcjach nie migała ...


Sorka, nie chodziło o inspekcje, bo inspekcja jest wyświetlana na ekraniku, chodziło mi bardziej o to, że ten typ tak ma :)

Tutaj można troszeczkę poczytać:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186966
U mnie tez mruga po odpaleniu auta i po chwili znika.
Avatar użytkownika
kusiu
Badacz tematu
 
Posty: 156
Dołączył(a): 23 mar 2011, o 16:21
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez mariusz2240 » 27 lut 2012, o 18:20

Tak tylko mi ta kontrolka miga 4razy i na zimnym silniku slychac glosny klekot chodzi wtedy jak stary klekot!!!!!!!!!!!
mariusz2240
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 01:30
Lokalizacja: galewice

Postprzez slawek5t » 27 lut 2012, o 21:11

mariusz2240 napisał(a):myslalem o syntetyku

Są chyba pół syntetyki 5w.... ale nie wiem czy to pomoże :/

Robi ci tak nawet przy mniejszym mrozie ? ?

mariusz2240 napisał(a):co do inspekcji to bylem na komputerze i zero bledow.

To dobrze. Ale inspekcja nie bedzie wyswietlana jako BŁĄD tylko jako informacja. ....Nie ma to związku z kontrolką oleju. ...

kusiu napisał(a):Sorka, nie chodziło o inspekcje, bo inspekcja jest wyświetlana na ekraniku, chodziło mi bardziej o to, że ten typ tak ma

Mój typ tak jeszcze nie ma :D

kusiu napisał(a):U mnie tez mruga po odpaleniu auta i po chwili znika.

U mnie przy mrozie -15 stopni tylko raz na sekunde migneła z rana swieżo po odpaleniu.

mariusz2240, poczekaj jeszcze na wypowiedzi innych którzy bardziej sie znają .
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez mariusz2240 » 27 lut 2012, o 21:19

Czyli co mam robic bo wydalem juz troche kasy i zero rezultatu. denerwoje mnie to poranne odpalanie :zly:
mariusz2240
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 01:30
Lokalizacja: galewice

Postprzez AdiK__ » 27 lut 2012, o 21:31

Zdejmij pokrywę zaworów i zobacz czy wszystko jest nasmarowane. Ostatnio na warsztacie chłopaki mieli cordobe 1.6 taka sama sytuacja odpalasz słychać klekot zdjęli czapke a tam sucho i klient szuka drugiego silnika.
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Jake88 » 28 lut 2012, o 10:02

mariusz2240 napisał(a):myslalem o syntetyku ale mechanik mi odoradza z powodu przebiegu 290000 tysiecy


Ja przy 320000tys zalałem syntetyk Motula. Wcześniej jeździłem na połówce Mobila.
Wszystko zależy w jakim stanie jest motorownia. Też u mnie klepało z rana, najdłużej w te silne mrozy. Teraz na syntetyku klepie troche krócej, ale jakiejś wielkiej różnicy nie ma.
Avatar użytkownika
Jake88
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 13 kwi 2009, o 10:07
Lokalizacja: GRD

Postprzez markim321 » 28 lut 2012, o 17:35

Też u mnie klepało z rana, najdłużej w te silne mrozy. Teraz na syntetyku klepie troche krócej, ale jakiejś wielkiej różnicy nie ma.


Dokładnie.
markim321
Czytacz
 
Posty: 113
Dołączył(a): 17 paź 2010, o 14:26
Lokalizacja: Nowy Dzików

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości