leopard napisał(a):jaka miales temperature plynu chlodzacego podczas pomiaru - wszystko wskazuje ze ~ 70'C
Wczoraj jak sprawdzałem kąt, to płyn w chłodnicy miał jakieś 87 - 88'C.
Tyle pokazał VAG. Bo wcześniej, w tej tabelce z wykresem było napisane właśnie, że temperatura jest za niska.
Dlatego najpierw rozgrzałem silnik do momentu kiedy to ostrzeżenie zniknęło.
Jeżeli chodzi o korekcje dawek, to nie pamiętam jaką wtedy silnik miał temperaturę, to było już zbyt dawno. Mam zamiar zrobić te logi jeszcze raz, tym razem upewnię się, że silnik jest rozgrzany.
[ Dodano: 2010-11-06, 13:46 ]Dzisiaj miałem w końcu czas, więc zająłem się tym silnikiem.
Oto efekty:
dla przypomnienia stary wykres:
a tu nowy:
od razu przejechałem się i porobiłem logi:
statycznie:
Grupy: 000
Grupy: 013,007,010
dynamicznie:
Grupy: 008,001,011
Grupy: 003,010,013
Grupy: 009,007,010
I jak to wszystko wygląda teraz
Wydaje mi się, że może być
. Ale nie jestem pewien czy wszystko jest ok. Korekcje nadal wydają mi się trochę duże...
A i mam jeszcze jedno pytanko. Co prawda już związane bardziej z elektryką, ale jak już tu piszę to się zapytam. Mianowicie kiedy odpalam silnik wszystkie kontrolki posłusznie gasną, więc teoretycznie jest wszystko ok, ale jak dodam gazu, to tam niej więcej przy 1500rpm światła i całe podświetlenie w środku tak jakby zaczyna jaśniej świecić. Dopóki nie dodam gazu po odpaleniu, to wszystko jest takie przygaszone. Dopiero po jednorazowym przygazowaniu wszystko zaczyna świecić jaśniej, nawet kiedy obroty wrócą już na swoje miejsce (~950rpm). Sprawdziłem Vag-iem napięcie, przedstawia się to tak:
Grupy: 012
tam gdzie jest marker, przygazowałem a potem puściłem gaz.
Orientujecie się co to może być
Może altek już się kończy?? Bo nie chciał bym nagle, gdzieś w trasie, stracić ładowania...