Pytanie o Kat ?

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Pytanie o Kat ?

Postprzez Wojtasdo » 19 sie 2012, o 23:36

Siemka

Czy jak wytne kata to zaszkodzi cos mojemu gofrowi i ogólnie to co może mi to dac ? Pzdr.:)
Zapraszam do obejrzenia mojego Golfa:)

http://www.golf3.pl/topics2/moj-mk3-19d-vt38932.htm
Avatar użytkownika
Wojtasdo
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 31 lip 2011, o 18:41
Lokalizacja: Wałbrzych

Pytanie o Kat ?

 

Postprzez greg001 » 20 sie 2012, o 02:07

hm... o ile dobrze kojarzę to w silnikach z turbinką nie powinno się kata wycinać bo jest większe prawdopodobieństwo wywalenia uszczelki pod głowicą, tak obiło mi się o uszy - jeśli się mylę proszę poprawić
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Reiven » 20 sie 2012, o 13:10

To ciekawe jaj mój passat B3 1.6TDi wytrzymał 500k przebiegu bez kata którego nie było tam fabrycznie?
Wycinaj wyjdzie Ci tylko na dobre.
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez greg001 » 20 sie 2012, o 16:58

Reiven napisał(a):To ciekawe jaj mój passat B3 1.6TDi wytrzymał 500k przebiegu bez kata którego nie było tam fabrycznie?
Wycinaj wyjdzie Ci tylko na dobre.


kumpel wymieniał na dobrą uszczelkę pod głowicą jak kata wywalał i turbinę zmieniał w mk4

mówię co słyszałem.
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez AdiK__ » 20 sie 2012, o 17:02

greg001, :lol:

Nic nie zaszkodzi a jeszcze polepszy Ci się dolny zakres obrotów - krótko mówiąc będzie lepiej iść ;p wywalaj go
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Radekb351 » 20 sie 2012, o 22:11

Bez kata wcześniej wstaje sprężarka, dlatego ze jest lepszy przepływ spalin.
Avatar użytkownika
Radekb351
Gaduła
 
Posty: 720
Dołączył(a): 12 lut 2011, o 22:53
Lokalizacja: STW

Postprzez greg001 » 21 sie 2012, o 01:28

chłopaki wiem że będzie lepiej :P tylko daje wzmiankę co mi kumpel mówił i robił :P
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez AdiK__ » 21 sie 2012, o 15:29

greg001, nie uwierzę w to i tak i tak :) może już była pora na tą uszczelke i turbinke a zgrało się to w czasie z wywaleniem kata :)
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Wojtasdo » 22 sie 2012, o 00:18

ok Dzieki Adik Konkretna odpowiedz:) :-D
Zapraszam do obejrzenia mojego Golfa:)

http://www.golf3.pl/topics2/moj-mk3-19d-vt38932.htm
Avatar użytkownika
Wojtasdo
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 31 lip 2011, o 18:41
Lokalizacja: Wałbrzych

Postprzez Kogucik » 22 sie 2012, o 00:35

Pamiętaj, że są firmy, które skupują katy -> 100-150pln :)
Avatar użytkownika
Kogucik
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 30 kwi 2012, o 22:09
Lokalizacja: Wlkp


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości

cron