Pytanie o wtryski

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Pytanie o wtryski

Postprzez Matiuas » 21 sie 2011, o 16:11

Witam
Interesuje mnie jakie są objawy kończących się wtrysków ?
Aktualnie autko zaczęło mi wyraźnie więcej palić (około 7-8l na 100km), silnik pracuje twardo, jakby traktor jechał a mniej więcej od 3 tys dymi dość mocno. Wydaje mi się że jest to wina wtrysków ale nie jestem pewien.
Kolejne pytanie czy będzie zauważalna różnica w pracy silnika na ori wtryskach 150 bar, a na wtryskach z 1.6 TDic SB 155 bar, czy końcówki wtrysków z 1.6 TDic pasują p&p do wtrysków z 1.9 TD?
Matiuas
Badacz tematu
 
Posty: 204
Dołączył(a): 17 sty 2009, o 00:29
Lokalizacja: Jarosław

Pytanie o wtryski

 

Postprzez leopard » 21 sie 2011, o 19:06

sprawdź rozrząd ...
ori wtryski mozesz podciagnąc na 155 bar - wystarczy regulacja + nowe rozpylacze
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Matiuas » 21 sie 2011, o 20:34

leopard napisał(a):sprawdź rozrząd ...

jeśli chodzi o rozrząd to miałem regulowany jakieś 20 tys temu, miałem na próbę zakładaną inną pompę, ostatecznie zostałem przy starej. W mojej starej pompie przy której zostałem nie działa mi przyspieszacz, mogło to spowodować przestawienie się rozrządu ? Jeszcze jedno wtedy co miałem regulowany rozrząd miałem wyciągany klin z koła wałka rozrządu ponieważ było słychać klepanie i po ustawieniu wałka (został delikatnie przestawiony)koło pasowe zostało przykręcone na stożek bez klina. mogło to koło się przestawić? czy ten klin ma tam być? czy to coś dorabianego? mechanik był zdziwiony że coś takiego było.

[ Dodano: 2011-08-21, 20:37 ]
leopard napisał(a):ori wtryski mozesz podciagnąc na 155 bar - wystarczy regulacja + nowe rozpylacze

czy będzie odczuwana różnica w pracy silnika? jeżeli wtryski będą dawać wyższe ciśnienie?
Matiuas
Badacz tematu
 
Posty: 204
Dołączył(a): 17 sty 2009, o 00:29
Lokalizacja: Jarosław

Postprzez leopard » 21 sie 2011, o 22:48

koło wałka rozrządu nie ma klina ...
silnik na wyzszym cisnieniu wtryskiwaczy bedzie twardo pracował - ale dynamika auta znacznie się polepszy - poza tym spalanie powinno wrocić do normy
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Matiuas » 21 sie 2011, o 22:52

Dzięki wielkie za przydatne informacje, jutro po południu jadę do mechanika niech to sprawdzi
Matiuas
Badacz tematu
 
Posty: 204
Dołączył(a): 17 sty 2009, o 00:29
Lokalizacja: Jarosław

Postprzez szymon2160 » 4 wrz 2011, o 13:02

wykrec wtryski i jedz na sprawdzenie, w jezeli masz którys paniety to mowa końcówka do wtrysku kosztuje około 340żł bo ja placiłem tyle za sztuke jak mi dwa wtryski padły
szymon2160
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 4 wrz 2011, o 11:51
Lokalizacja: białobrzegi

Postprzez SotoM » 4 wrz 2011, o 13:41

tylko ze ty masz TDI a on ma starego kapcia TD. i roznica miedzy wtryskami jest ogromna...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości