rowek na wale korbowym wytarty przez simering

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

rowek na wale korbowym wytarty przez simering

Postprzez blabson » 13 gru 2011, o 21:39

Witam,mam problem z uszczelniaczami wału,od strony koła pasowego i od strony skrzyni mam rowki wytarte od simeringu,czy jest na to jakiś patent czy założyć simering dwuwargowy?.
Ktoś z was założył dwuwargowego lub słyszał jak one się sprawują?
blabson
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 5 lis 2010, o 21:33
Lokalizacja: Wrocław

rowek na wale korbowym wytarty przez simering

 

Postprzez SotoM » 14 gru 2011, o 22:23

w takiej sytuacji wbija sie simering troszke dalej lub płycej. jesli dobrze trafisz na złacze sprezynki simieringu to mozna sprezynke z 2mm skrucic i połaczyc spowrotem.
przy montazu simeringu posmaruj czop jakims smarem zeby na początku po odpaleniu simering nie pracował na sucho. zakładajac simering zrób sobie nawet z jakijsc oprawki do kartek tulejke prowadzenie aby simering mógł sie po niej wsliznac poniewaz dłubanie srubokretem spowoduje ze sprezynka moze sie zesliznac lub moze ulec uszkodzeniu warga...
co do tylnego uszczelniacza - sruby koła smaruj klejem do srub wczesniej odtłuszczajac otwoty poniewaz otwory w czopie sa przelotowe i olej sie tamtedy przedostaje w kierunku sprzegła.(z tego co pamiętam)uszczelniacze zakładasz jakie ?? erling czy Goetze?
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości